40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
תמר הר פז

שיא הניתוק בין נתניהו למפלגתו ?

תמר הר פז מעלה שאלות אקוטיות שנייה לפני כינוס המזכירות 

 

 

נראה שכבר מזמן לא היה קונצנזוס שגיבש סביבו כל כך הרבה פלגים בליכוד, כמו הקונצנזוס סביב ההתנגדות לצרופן של רסיסי מפלגותזרות לרשימת הליכוד הבאה לכנסת והכוונה היא כמובן למפלגת העצמאות והשארית שתוותר מקדימה, לאחר הבחירות הקרובות.

 

אז אייך זה שהקונצנזוס רחב כל כך, ובכל זאת ביום חמישי הקרוב, ראש התנועה שלנו, נתניהו עומד לכנס את המזכירות למפגש במצודהכדי שתעניק לו סמכות לצרף את אנשי סיעת העצמאות ואת אנשי קדימה לרשימה העתידית של הליכוד? אם הדבר יצלח בידו, זה יהיה שיאבניתוק שבין מנהיג המפלגה לאנשיה, אלא שאם זה יצליח זה לא כבר לא ישנה עבורו. רמת התלות שלו בחברי ובמתפקדי הליכוד תהיהכל כך קלושה, מהרגע שיהיו ברשימה אנשים שנמצאים בה מתוקף רצונו בלבד וחבים את מקומם ונאמנותם לו בלבד ולא לאנשי הליכוד.

 

המשמעות

 

הברורה הנוספת היא סטייה חזקה מהאידיאולוגיה של תנועת הליכוד שמאלה, שהרי כל סיעת העצמאות וחלק נכבד מחברי קדימה, הינםבעלי עמדות ודעות, לאו דווקא, מהסוג שעולה בקנה אחד עם אלה של הליכוד. עם קואליצייה כזו, ניתן יהיה בקדנציה הבאה ללכתלמהלכים, בלתי הפיכים ובלתי רצויים מבלי שח”כים כתומים בליכוד, יהוו משקל נגד ממשי.

 

ועד

 

כמה החברים בסיעות האלה הם נכס מבחינה מקצועית ואישית, העובדות מדברות בעד עצמן, אם הם היו כאלה תותחים המפלגות שלהםלא היו כאלה נפל. גם בעלי דמיון מפותח במיוחד יתקשו לראות את הקואליציה ממריאה עם נבחרים כמו רוחמה אברהם “אם אין סוכר שיאכלו ריבה”, צחי הנגבי “פעם אני בימין ופעם אני בשמאל” ושאול מופז “בית לא עוזבים”.

זו הסיבה שהליכוד על כל מחלוקותיו הפנימיות צריך להתאחד נגד מהלך כזה שיפגע בכל הפלגים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בגין הרומנטיקן

אריק זיו ויזר

מורשת השנאה של הרשות הפלשתינאית

אלי חזן

סחיטה לאור יום/מאת:תמר הר-פז

אריק זיו ויזר

כשהרגבים על הקבר עוד חמים

אריק זיו ויזר

האם ח”כ ציפי חוטובלי כרתה ברית עם ארגוני הנשים השמאלנים

ועכשו ניגע

אלי חזן
דילוג לתוכן