20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

שטרית התנצל בפני אבן ודולגין

פרק ההשמצות המכוער בברית חיילי האצ”ל הסתיים בתשלום פיצויים והתנצלות של אלי שטרית בפני אפרים אבן ומשה דולגין

 

 

בקול דממה דקה הסתיים פרק ההשמצות הפרועות ודברי השִׂטנה וההשמצה החמורים שאמר וכתב אלי שטרית, מראשי ברית חיילי האצ”ל, נגד שני חברי הנהלת הברית, משה דולגין ואהרון בר, ובמיוחד נגד יו”ר הברית, ד”ר אפרים אבן, למרות ששלושת מושמצים אלה תרמו המון מאונם והונם למען ברית חיילי האצ”ל, ואף הצליחו לייצב את האִרגון מבחינה כספית. בימים אלה התנצל שטרית בפני דולגין ואבן ופיצה אותם בעשרות אלפי שקלים.

 

כזכור, לדברי ההשמצה על אבן ודולגין שהופצו בזמנו בין כל חברי ברית חיילי האצ”ל, נִלוו מעשים חמורים שעשו שטרית ואנשי קבוצתו בניגוד לכל כללי ההדר המחייבים את חברי הברית.

כך,  למשל, התעלמו אנשי קבוצה זו על החלטת בית דין הכבוד של ברית חיילי האצ”ל שאסר עליהם  לכנס  ישיבת מרכז. בניגוד להחלטה, הם הרכיבו רשימה חלקית של חברי המרכז, שכרו גברתנים בעלי זרוע, נתנו בידם את הרשימה החלקית הזאת, והורו להם למנוע מחברי המרכז הנבחרים  שאינם ברשימה זו להיכנס לבית גידי ביפו, שאליו זומנה “ישיבת מרכז” זו,  כדי שכול הנוכחים בה יהיו אך ורק עושי דברם, אנשי הקבוצה שלהם.

 

למען הגילוי הנאות: כותב שורות אלה עצמו סבל מבריונות זו. זכור לי היטב  כיצד, כחבר המרכז של הברית, נעניתי להזמנה שקיבלתי ובאתי ל”ישיבת המרכז” הזו עם אבי-מורי הישיש, לוחם האצ”ל ושופט בית”ר נתן בן-יוסף (שבינתיים הלך לעולמו, נשמתו עדן),  שגם הוא היה חבר המרכז.  אבי, שכל ימיו הנחיל את ההדר הבית”רי, נאלץ לעמוד שעה ארוכה מאוד מחוץ לבית גידי, ולבסוף חזר לביתו בפחי נפש, כי לא הורשה להיכנס ל”ישיבה” בטענה ששמו איננו כלול ברשימה, כמוהו עשו רבים אחרים, בעלי דעה עצמאית שלא הסכימו לרקוד על פי חלילו של מישהו ומצאו עצמם מחוץ לרשימה המזוייפת, ואני ביניהם. התביישתי עד עמקי נפשי מהתנהגות בריונית זאת.

בעקבות ההתפתחויות, הגישו ד”ר אפרים אבן ומר משה דולגין, שכאמור – תרומתם לברית חיילי האצ”ל רבה ועצומה, שתי תביעות דיבה נפרדות על פי חוק לשון הרע נגד אלי שטרית.

 

ערב הדיון הענייני בבית המשפט בתביעות, הודיע פרקליטו של אלי שטרית כי מרשו מוכן להביע התנצלות בכתב בפני אבן ודולגין, להביע בפני כל אחד מהם את צערו ואת התנצלותו על מכתבי ההשמצות שלו, על אמירותיו ועל מעשיו כלפי כל אחד מהם, וכן לבקש מכל אחד  מהם סליחה עליהם. כן מוכן אלי שטרית לשלם פיצוי כספי בסך 50,000 (חמישים אלף) ₪ לד”ר אפרים אבן, וסך 10,000 (עשרת אלפים) ₪ למר משה דולגין, ובתנאי שב”פשרה” זו  יסתיימו המשפטים.

 

ד”ר אפרים אבן ומר משה דולגין הסכימו להצעה, כדי שהכביסה המלוכלכת של ברית חיילי האצ”ל לא תוסיף להיחשף בפומבי. ההסדר אושר על-ידי בית המשפט וקיבל תוקף של פסק-דין.

 

 

 

הכותב, זאב בן-יוסף, הוא ממייסדי הליכוד ומוותיקי תנועת בית”ר, חבר מרכז וחבר לשכת הליכוד, חבר דור ההמשך בברית חיילי האצ”ל, עיתונאי, פובליציסט ועורך כתבי עת, איש הסברה ויחסי ציבור מזה יובל שנים, בעל תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית, משלים בה תואר שני בפילוסופיה של המדעים. 

 

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו הסתכל לגדי בלבן של העיניים

המטה החרדי בליכוד עושה ציונות

אלי חזן

הם מפחדים!!

אריק זיו ויזר

רשימת כמות חברי מועצת הסניפים

אריק זיו ויזר

משבצת אבטחת נשים : ברכה או קללה ? / מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר

מדוע הם מתמודדים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן