23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
מכתב תודה של החיילים הבודדים למירי רגב
יומן פוליטי

שטייניץ תתעורר אנחנו מפלגה חברתית

מה רע בתקציב,חיים כץ לוחם חברתי, מירי גיבורת החיילים הבודדים, יש עתיד לצעירים

יומן

זהו. בשעות האחרונות התבשרנו כי הממשלה הגיעה, על פי רוב שריה, להסכם על הקיצוץ בתקציב הביטחון וכי יש סיכוי ריאלי להמשיך הלאה אל הדיונים בכנסת. גם שם יעברו מקבלי ההחלטות לילות מורטים ללא שינה.

ושלא יהיה ספק. התקציב יאושר. השליטה של נתניהו בקואליציה שלו, נכון לעכשיו, היא מוחלטת. ואולם, יש בתהליך קבלת ההחלטות הרבה טעם לפגם.

למשל : ההצעה שנדחתה בדבר העלאת שכר המינימום. מתנגדי ההעלאה נימקו נימוקים פתטיים כגון : אם השכר יעלה אז החברות לא יעמדו בנטל, יפטרו עובדים ותהיה כאן אבטלה המונית.  אפילו בצורה מדורגת על מנת שלא יקרה האסון שברור שלא יקרה האבטלה תעלה, וכאן נשאלת השאלה : אם שכר המינימום יעלה, האם חברות השמירה יפסיקו לשמור ולאבטח? האם חברות הסלולר יפסיקו להעסיק עובדים? האם אסם תפסיק להעסיק עובדים? וכך הלאה והלאה. הרי יקרה בדיוק מצב הפוך אם שכר המינימום יעלה: מעוטי היכולת אשר משכורתם תעלה יפנו את הסכומים  לרכישת חינוך לילדיהם, לקניית מזון ולתוספות של תרבות הפנאי. אל תספרו זאת לפקיד באוצר שכן הפקיד השבע אינו רואה את הרעב.

החוצפה של שרי הממשלה ושל חברי הקואליציה הייתה בו זמנית במקביל להעלות את שכר השרים בצורה בוטה. חבל ששרים לא רואים את הסבל של אלה שהולכים לעבוד ואינם יכולים להגיד שהעבודה נותנת להם פרנסה בכבוד. הייתי מצפה משר שקיבל העלאה והוא כמה ימים לפני התנגד להעלאת שכר המינימום, שיעבוד חודש אחד בשכר המינימום.

יתר על כן ההצעה של הגבלה שכר הבכירים במשק גם נעצרה בתוך הממשלה כלומר יש לנו ממשלה אטומה בנושא החברתי.

ישנו חבר כנסת אחד שיש לו נשמה חברתית. שמו חיים כ"ץ. חיים נוקט בעמדה של תמיכה בהעלאת שכר המינימום, צמצום שכר הבכירים. אני מסתכל על הדרך שלו ויש הרבה מה ללמוד ממנו. חיים הגיע לכנסת כנציג העובדים מהתעשייה האווירית וברור כי עובדי התעשייה האווירית אינם נמצאים בבסיס שכר המינימום אך הוא מתגלה כלוחם חברתי אמיתי, הוא באמת דואג לחלש.

צעירים בליכוד אכן חושבים ז'בוטינסקי

אתמול בערב נהרו אל הקומה 14 צעירים ונוער שהגיעו בעקבות רשת האינטרנט לערב שכל כולו צעירים משוחחים ומרצים על ז'בוטינסקי. שוב הוכיחו הצעירים הפועלים היום כי דבקות במטרה ועבודה קשה מביאה תוצאות.
היוזמה באה מתמר הר פז ואלי חזן (גילוי נאות : אלי חזן הוא עורך אתר ליכודניק) והיה מעניין לראות את ההצלחה. מעל 20 נאומים, עשרות צעירי ליכוד משתתפים, הפריה ופריון על מורשת ז'בוטינסקי. בסוף אפילו שרו את שיר בית"ר ואת התקווה. איפה צעירי הליכוד 2002 ואיפה צעירי הליכוד 2010. האידיאולוגיה החליפה נכון לעכשיו את הכיסאולוגיה. לכן, זה לא מפליא כי מי שלא נכחו בערב ואפילו מי שהחרימו אותו  הם אלו המעמידים עצמם לבחירות המדומיינות שלהם ולעסקונה שבה הם בקיאים. אני נדהם מאלו אשר החרימו את האירוע. כאשר אנחנו נאבקים בחרמות של האיסלאם הקיצוני מן הראוי שצעירי הליכוד יתעלו מחשבונות קטנים.

מירי רגב
לפני מספר חודשים פניתי לח"כ מירי רגב וסיפרתי לה על החיילים הבודדים שאימצנו. מירי הרימה את הכפפה, לקחה לידיה את הטיפול והזמינה לדיון בועדת חוץ הביטחון את נציגי הצבא, הועד למען החייל ומנגד את האנשים והארגונים שתומכים בחיילים הבודדים.
התוצאה הייתה מיידית :מיד אחרי הדיון השתנה היחס לחיילים. ברור כי יש לראות כיצד יש לשפר ולעזור להם.
לכן, אני מוריד את הכובע בפני רגב ומצרף את מכתב החיילים הבודדים.

מכתב תודה של החיילים הבודדים למירי רגב

תזכורת: השבוע הייתה פעילות צעירים, ולא הייתה פעילות נשים.
שבת שלום, השבוע : פרשת במדבר



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ההונאה של ארדן אין ביטול האגרה

דיברי רהב

אריק זיו ויזר

ניר סמן ימני

אריק זיו ויזר

התרופה של הסרוגים בליכוד : חיים ביבס

אריק זיו ויזר

הארץ שברו את הכלים שאי אפשר להרכיב מחדש – אריק זיו

אריק זיו ויזר

הדרך לראשות הממשלה עוברת בנשיאות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן