40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

שטגמן מועמדת במחוז דן

איילה שטגמן היא המועמדת שלנו לכנסת הבאה ממחוז דן

 

איילה שטגמן לטובת הרווחה

עם איילה בדרך לחברה בטוחה יותר

איילה שטגמן עם רגישות חברתית ועוצמה פנימית

 

” עיקר פועלי היום יומי מוקדש לטובת עניני רווחה וחברה ואני עומדת בקשר רציף עם גורמי הרווחה השונים במטרה להביא לרה – ארגון בנושא הוצאת ילדים מבתיהם.

תפישתי החברתית חשובה לי לאין שיעור ואני מתכוונת להתמקד בנושאים החברתיים בנוסף לנושאים המדיניים-של שמירה על מדינת ישראל, אני מכירה היטב את ההערכות הביטחוניות לגבי המשך עתידנו כאן במזה”ת לקחתי על עצמי לטפל בבעיה  הסבוכה ביותר שהוזנחה שנים רבות – והיא הטיפול בילד ובמשפחהכי במדינת רווחה המשפחה והילד הם בראש מעייניה.יש בי הכוח והעוז לתמוך במדינת רווחה צודקת שמעניקה לילדים את התחושה שיש על מי לסמוך”.

איילה שטגמן, הינה האישה הראשונה שמביאה למהפכה של ממש בתחום רגיש ומיוחד המדובר בילדים ובנוער בסיכון.

‘מזה 4 שנים הנני פועלת בצורה בולטת ונחרצת בנושא הרגיש של ”ילדים בסיכון” והרחקת ילדים ממשפחותיהם לפנימיות סגורות, ‘במסגרת זו למדתי את הנושא לעומק ובחנתי מאות מקרים ותלונות מילדים ואנשים אשר נפגעו מהמצב הקיים”.

הנושא החברתי הוא הערך המוסף שאיילה מביאה עימה.העיסוק עם ילדים במצוקה הוא לא אופנה עבור איילה. כ – 30 שנה איילה שמשה מחנכת במסגרת החינוך היסודי והחינוך המיוחד, ושם נחשפה למצוקות. איילה הקימה וניהלה מסגרות ייחודיות לחנוך לגיל הרך. ואף הייתה חלוצה בהקמת מסגרות לפעוטות בגיל הרך-  כדי לעודד נשים לצאת לעבודה.איילה פיתחה מתודולוגיה בחינוך וטיפול בילדים בגיל הרך ובילדים בעלי קשיים [אוטיזם]  איילה הקימה עמותה לזכויות ילדים והורים בשם – ”עליה” [[www.alia.co.il  מתוקף ההיכרות הציבורית של איילה שטגמן עם נבחרי הליכוד הובילה וקדמה הצעת חוק שיזמה שעברה בכנסת 3 הקריאות ב – 23 במרס 2012– להעלאת הנושא על סדר היום ולשינוי העוולות, חוק זה יביא למהפך במדיניות הרווחה ולרווחת ילדים ומשפחותיהם.כמו כן איילה שטגמן יזמה הקמת שדולה בכנסת ”למען זכויות הילד והנוער בסיכון”. כאשר איילה משמשת כיועצת האסטרטגית והדוברת של השדולה בכנסת ושל העמותה.הישג נוסף של איילה שטגמן בנושא זה-  לאור הבאתה למבקר המדינה הוכחות כי הטיפול בסוגיה של ילדים ונוער בסיכון, לקוי וברוב המקרים נעשה בשרירות,  הוקם במשרד מבקר המדינה,  גוף שישמש כוועדת שימוע למקרים של ילדים ונוער בסיכון.

בנוסף לדגל החברתי לאיילה שטגמן יש את הדגל הלאומי שהיא מאמינה בו בכל ליבה . מתוקף היותה בת להורים ביתרים וציוניים [ניצולי שואה] שהנחילו לילדיהם ערכי ציונות ואהבת המולדת.כדי להיות יותר ממוקדים נקרא לדגל הנוסף שאיילה נושאת – ”הדגל הלאומי הסברתי”  בתחום זה;איילה שטגמן יזמה הקמת עמותה להסברה בשם ” ארץ מכורתי” ושדולה בכנסת להסברה – פנים וחוץ ארצית

איילה – במסגרת ההסברה, הביאה חברי מועצה ממחוז בלונדון לסיור באריאל ,ביהודה ושומרון ובארץ בכללותה, על מנת, להסביר ולשנות את תדמיתנו בעולם.אכן איילה עשתה זאת בהצלחה רבה. משום שאיילה אומרת; שישראל נמצאת במלחמה על הבית ובמלחמה יש להילחם בכל הכלים ולהאבק למען מדינת ישראל בזירה הבינלאומית והפנים ארצית.ולמר בנחישות ובביטחון ” זכותנו על ארץ ישראל היא נצחית והיא שלמות ואין עליה ויתור ואין קיצור דרך היא כולה שלנו…”מתוך הספר ”  ציונות וארץ ישראל”.של זאב ז’בוטינסקי.

איילה אומרת;:”על מנת ליישם את העקרונות לזכותו של העם היהודי לחיים בביטחון בארץ ולהבטחת עתידו ושגשוגו– יש להנחיל חינוך לציונות , למורשת ולאהבת הארץ, פעילותי זו ונאמנותי לתנועת הליכוד ולאזרחי המדינה מציבה אותי במקום שהנני יכולה לתרום תרומה חשובה לתנועה ולאזרחי המדינה בתחום החברתי וגם במהלך החשוב של הנהגה לאומית ערכית ציונית וחברתית למדינתנו.ונוטעת בי את האמונה והיכולת שלי להיות שליחת ציבור נאמנה לכן שאיפתי להיות חברת בכנסת ישראל.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דני דנון – 121 – חושב ימין! עושה ימין!

אלי חזן

לקראת הדיבייט הקרב בין ראשי המפלגות – העימות בין יחימוביץ’ לשטייניץ מכה גלים

אלי חזן

שובל: תקיפה בעזה- אחריות עקיפה של העולם ששותק

אלי חזן

ליכודניק מציג : מספר המתפקדים בארצי ובמחוזות

אלי חזן

עו”ד אריאל בולשטיין מתמודד על מקום העולים

אלי חזן

פרשנות : נתניהו לאריאלי – זוז הצידה

אלי חזן
דילוג לתוכן