18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

שחרור גלעד שליט – המתנה הגדולה ביותר לחג, לעם ישראל

תודה לך אדוני ראש הממשלה

 

הרגע הזה שכולנו ייחלנו לו , הרגע הזה , סוף סוף מגיע – העסקה לשחרור גלעד שליט נחתמה היום וכצפוי אושרה בממשלה.26 שרים תמכו בהחלטה, 3 התנגדו- השר ליברמן, השר עוזי לאנדאו והשר משה בוגי יעלון. ההחלטה עברה ברוב עצום ! על פי ההערכה, גלעד שליט יחזור הביתה כבר בערבו של החג השני.

העיסקה הזו שנחתמה בין ישראל לחמאס כוללת שיחרור של כ-1000 מחבלים , כולל כל האסירות הפלסטיניות , כולל מחבלים עם דם על הידיים , ואינה כוללת את הסמלים המובהקים של החמאס , כמו מרוואן ברגותי . חלקם ישולחו אל מחוץ לגבולות הרצועה , וחלקם הקטן -כ-100 ישובו אל תוככי הרצועה. פן מעניין של העיסקה הוא -ישראל אינה מתחייבת שלא תנסה לחסל את המחבלים המשוחררים , אם אלה יחזרו אל דרך הטרור.

חמש שנים לאחר שגלעד נשבה ע"י חוטפיו , נפתח חלון הזדמנויות שלא יחזור עוד כנראה לעולם – הקונסטלציה המיוחדת במזה"ת קרי -"האביב הערבי" , והמציאות בה נוצרו קשרים טובים ונוחים יותר בין מצרים לחמאס, והשפעתה של מצרים עליו , ומנהיגותו המיוחדת של בנימין נתניהו , שקיבל החלטה נועזת ואמיצה , יצרו את האפשרות לסגירת העיסקה החשובה והדרמאטית הזו.

כזכור , פירסמתי לא אחת מאמרים בזכות שיחרור גלעד שליט , גם תמורת מחבלים עם דם על הידיים, וגם באתר הזה -"ליכודניק" , ואני שמחה ומתרגשת היום הזה , שהוא אכן עומד להשתחרר סוף סוף ולשוב אל חיק משפחתו.

אדוני ראש הממשלה – כל עם ישראל מודה לך היום הזה על ההחלטה האמיצה והקשה שקיבלת . יישר כח וכל הכבוד !

ברוך הבא -גלעד שליט !  Welcom home

חג שמח ישראל !

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הצדק צריך להיעשות ואף- להיראות

אריק זיו ויזר

ההחלטה להעלות את גיל הפרישה של נשים ל-67 -מתכון לעוול חברתי

אריק זיו ויזר

"עמדנו לפני התהום , וצעדנו צעד גדול קדימה.."

אריק זיו ויזר

המציאות עולה על כל דמיון -2

אריק זיו ויזר

מכירת כרטיסים לטכס יום הזיכרון בבירה – שערורייה !

הצעה – להקים "רשות חירום לאומית"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן