19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

שחיתות בצל האגרה

התנועה לאיכות השלטון למנכ”ל רשות השידור וליו”ר וועדת הביקורת של מליאת רשות השידור: על פי הפרסומים, וככל שהדברים נכונים, הרי שעולה כי ברשות השידור שוררת כיום אווירת בוקה ומבולקה, ונוצר הרושם כי “איש הישר בעיניו ייעשה”

התנועה דורשת הבהרות בדבר נכונות אי הסדרים, וככל שאלו נכונים, מבקשת התנועה לדעת כיצד הם מתכוונים לפעול לתיקון וטיפול עניין זה. למותר לציין, כי ההפסדים הכספיים הקשים שנגרמים כתוצאה מאי הסדרים ממומנים מכספי הציבור, ועל כן ישנה חשיבות עצומה שיפעלו באופן נחוש ומיידי בעניין.

 

 

במכתבה ל מנכ”ל רשות השידור מרדכי שקלאר וליצחק וולד יו”ר וועדת הביקורת של מליאת רשות השידור מציינת התנועה כי לאחרונה מופיעים בתקשורת פרסומים רבים בדבר אי סדרים רבים וחמורים ברשות השידור. מעיון ברשימת אי הסדרים, וככל שהדברים נכונים, הרי שעולה כי ברשות השידור שוררת כיום אווירת בוקה ומבולקה, ונוצר הרושם כי “איש הישר בעיניו ייעשה”. כך למשל, אי הסדרים כוללים דיווחים על הסכמים סודיים בין עובדי הרשות לצדדים שלישיים מבלי שהדברים מתועדים או מדווחים, פריצות והעלמת ראיות משפט, דיווח על שעות פיקטיביות מצד עובדים ודיווחים נוספים בדבר התנהלות בלתי תקינה ואף לא חוקית במספר מוקדים רב רשות השידור. התנועה מבקשת הבהרות בדבר נכונות אי הסדרים, וככל שאלו נכונים, התנועה מבקשת לדעת כיצד הם מתכוונים לפעול לתיקון וטיפול עניין זה. למותר לציין, כי ההפסדים הכספיים הקשים שנגרמים כתוצאה מאי הסדרים ממומנים מכספי הציבור, ועל כן ישנה חשיבות עצומה שיפעלו באופן נחוש ומיידי בעניין. התנועה מוסיפה ומציינת כי גם כך קרנה של רשות השידור נמצאת בירידה מתמדת בעיני הציבור הרחב, ואף נמצאת כיום בשפל חסר תקדים. במצב כיום, שבו אזרחי ישראל “לא ששים” בלשון המעטה לשלם את אגרת רשות השידור הנדרשת מהם, ופרסומים כגון המצוינים לעיל פוגעים באופן חמור ברשות השידור, ועל כן יש להבהיר ולפרסם לציבור באופן מיידי את ההבהרות שבקשה התנועה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר האוצר על דוכן הכנסת פתיחת דיון על תקציב המדינה 2009-2010

אריק זיו ויזר

״הפלסטינים צריכים להבין שלא מגיעים לשלום כך”

אריק זיו ויזר

ניצולים, מתעדים, מספרים, יקירי מדינת ישראל

אריק זיו ויזר

שר התחבורה מפקיר את נוסעי התחבורה הציבורית?

אלי חזן

סער : “ירושלים לא תחולק לעולם”

אריק זיו ויזר

שר החינוך מרחיק את השמאל הפוסט ציוני ממשרד החינוך – בן זאב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן