38.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

שביעות הרצון של בוגי מזיכויו של ד”ר דוד בערעור

בית המשפט העליון הפך בצרפת החלטה קודמת וקבע כי ד”ר יהודה דוד לא הוציא את דיבתו של ג’מאל א-דורה, כשטען שצלקותיו של הפלסטיני נגרמו לפני התקרית בה נהרג בנו מוחמד באינתיפאדה השנייה.

 



השר בוגי יעלון אמר בעקבות הזיכוי : “אני מברך את הרופא הישראלי ד”ר יהודה דוד על ניצחונו בערעור במשפט הדיבה בצרפת, בו נתבע על ידי ג’מאל א-דורה. זהו ניצחון חשוב לא רק לד”ר דוד, אלא גם למדינת ישראל אל מול תעשיית השקרים הפלסטינית, שמטרתה להשחיר ברחבי העולם את פניה של מדינת ישראל. אין ספק שהמערכה היום מתרחשת גם בשדה ההסברתי ובמערכת הבינלאומית אל מול הניסיונות ליצור דה-לגיטימציה כלפי ישראל, ופעילות כמו זו של ד”ר דוד היא נכס משמעותי עבור המדינה.   

“כפי שהתחייבתי בעבר בפני ד”ר דוד, מדינת ישראל תסייע לו במימון הוצאות המשפט. היום בבוקר, בתום פגישה שקיימתי עם שר המשפטים יעקב נאמן והיועץ המשפטי של משרד הביטחון אחז בן ארי, ולאחר ששוחררו כל החסמים הביורוקראטיים, הוחלט כי בישיבת הממשלה הקרובה תועלה הצעה לאישור, לסייע לד”ר דוד במימון הוצאות משפטו. ד”ר דוד ראוי לסיוע זה כמי שהציב את עצמו בחזית המערכה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בוגי: “פני הפלסטינאים לא לשלום”

אלי חזן

שר החינוך ולע”מ מבהירים לכתבים הזרים את הדרוש הבהרה

אריק זיו ויזר

שר החינוך בעצרת תנועות הנוער ביד ושם

אריק זיו ויזר

רגע לפני שהממשלה תדון בהצעת החוק החשובה ביותר בקדנציה הנוכחית

אלי חזן

דברי שר החינוך בכנס ון ליר לחינוך גדעון סער

אריק זיו ויזר

גם בים יש ביטחון

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן