11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

שאמה : "הרכבות הקלות נראות יותר כמו רכבות לשום מקום"

נשיאות הכנסת אישרה את ההצעה לדיון מהיר של שאמה בנושא הרכבות הקלות

נשיאות הכנסת אישרה היום יום ב' 10.5.2010 את בקשתו של ח"כ שאמה לקיים דיון מהיר בועדת כלכלה בנושא:"המשבר ברכבות הקלות בירושלים ותל אביב". הדיון נועד להפעיל לחץ של חברי הכנסת ויעסוק בין השאר בבחינת הדרכים לפתרון המשבר. הדיון יתקיים בשבועיים הקרובים ואליו יוזמנו נציגי משרדי הממשלה והחברה הזכיינית.

 

ח"כ שאמה:" לאור המשבר המתמשך ברכבות הקלות בתל אביב ובירושלים שממנו נפגעים תושבים, בעלי עסקים ועוד. עלינו כחברי ועדת הכלכלה של הכנסת לעלות את הנושא ולבחון את הפתרונות האפשריים."

 

עוד ציין ח"כ שאמה כי תושבי ירושלים משלמים מחיר כבד על עיכוב העבודות ותושבי גוש דן כבר לא מאמינים שיזכו לראות את הרכבת הקלה בגוש דן.

 

ח"כ שאמה ציין כי הדיון דחוף ויש לקיימו במהרה וזאת לאור הפרסומים בימים האחרונים כי הבנקים המממנים את פרויקט הרכבת הקלה בירושלים החליטו להפסיק לזכיינית סיטיפס את המימון מה שיקשה על הזכיינית לעמוד בתוכנית להשקת הקו הראשון באפריל 2011.  והדיווחים על שלילת זיכיון הפעלת הרכבת הקלה בתל אביב מ ־MTS, בטענה של חוסר יכולת להשיג מקורות מימון לפרויקט.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אושרה בטרומית הצעת החוק של ח"כ אופיר אקוניס:תותר חנייה בתחנות האוטובוסים בשבתות וחגים

אריק זיו ויזר

העלייה מצרפת מקדמת את ישראל ולא להיפך

אריק זיו ויזר

יו"ר הכנסת מקפיא את יוזמת סגני שרים

אריק זיו ויזר

גמליאל :"יש להעלות את שיעור המס על החברות הגדולות"

אלי חזן

משפרים את יחסי החוץ

Gilad Trugbild

חוטובלי קוראת להצביע ליכוד בעקבות אריאל

אלי חזן
דילוג לתוכן