38.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

רשמית: נפתח מטה נשות הליכוד

לאחר גישושים רבים הכריזו אמש נשות הליכוד על פתיחתו של מטה הנשים. המטרה: ניצחון הליכוד

 

 

אמש(ה) התכנסו נשות הליכוד המובילות מרחבי הארץ במצודת זאב וקיבלו החלטה להקים מטה נשים במצודת זאב. במטה פועלות נשים ותיקות בתנועה – זאת לצד נשים צעירות ומובילות כל אחת בתחומה. במפגש הוחלט על התחלת פעילות על מנת להביא לניצחון הליכוד בבחירות לכנסת ה 20.


כבר אתמול, יצא מכתב ליו”ר הליכוד – ראש הממשלה מר בנימין נתניהו על כוונתנו להשתלב במטה ולהוביל פעילות ענפה.  מטה נשות הליכוד יפעל תחת נשים בשיתוף עם וועדת נשות מזכירות הליכוד בראשותה של חיה שמיר. במטה פעילות נשים מכל הגילאים על מנת להחזיר כוח נשי לליכוד.

 

השתתפו בישיבת הפתיחה: רחל קרמרמן, נאוה בוקר, טלי ארגמן, איילה שטגמן, אביבה חזן, בת שבע שטראוכלר, ניצה גפן, מיכל מנור, טובה צרפתי, אתי טימור,  ג’ולייט לסקר, איגלר דליה, חגית אלמגור, יעל שמרגד  קארין נוריאלי ואורטל פרלמן-שמואלי.

 

בתוך כך, שרן השכל, שהתמודדה במשבצת אישה חדשה ונבחרה למקום ה- 31 ברשימה השתתפה אמש במפגש פעילים מיוחד שהתקיים בבית ראש הממשלה. בשיחה עם ליכודניק אמרה שרן “אני מברכת על כך שנושא הנשים בליכוד צץ ועולה. אמשיך לפעול ככל שניתן לקדם נושא חשוב זה, כמו בשאר הנושאים בהם אני מתעסקת.


אני קוראת מכאן לכל נשות הליכוד באשר הן, להצטרף לעשייה הנשית ולהביא יחד להצלחת הליכוד בבחירות הקרובות. כנשים, יש לנו עוצמה רבה להביא את הניצחון. הצטרפו לעשייה דרכי ובכל דרך אפשרית.”




אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עם “מתוק בלב” לכנסת

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בדלית אל-כרמל לרגל חג יתרו של הדרוזים

אלי חזן

חיים סרצ’וק הוא זוכה חידת ליכודניק לשבוע הזה

אריק זיו ויזר

איוב קרא: “לא הייתה ולא תהיה מדינה פלסטינית”

אריק זיו ויזר

“החשמלאי אבי פחימה אינו חבר מרכז”

אריק זיו ויזר

סגן השר לשעבר איוב קרא חנך סניף של הביטוח הלאומי

אלי חזן
דילוג לתוכן