28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

רשות השידור עם הפנים לעיתות חרום

רשות השידור נערכת להבטיח רצף שידורים בעת מלחמה בערוץ הראשון וב”קול ישראל” ובתוך כך תחנוך את אולפני החירום הממוגנים בחיפה

 

ברשות השידור נערכים להבטיח את  רצף  שידורים גם בעיתות מלחמה, בערוץ הראשון וב”קול ישראל”, וביום שני 14.5.12 תחנוך הרשות את אולפני החירום בחיפה במעמד מנכ”ל רשות השידור , יוני בן מנחם,  יו”ר רשות השידור, הד”ר אמיר גילת וראש עיריית חיפה, יונה יהב.

מייד לאחר הטקס יחלו שידורי הניסיון בתדר 89.5 מ”ג מאולפני החירום למשך ארבע שעות, אליהם  יוכלו להאזין תושבי אזור חיפה והקריות, חוף הכרמל וחלקים נרחבים מהעיר עכו.  תדר זה יופעל באזור הצפוני, בשעות חירום.

 

רשות השידור היא הראשונה מגופי התקשורת שמקימה אולפני חירום ממוגנים. חנוכת האולפנים בחיפה היא חלק מתכנית הרשות להקים מספר אולפני חירום שיתנו מענה לכלל האזרחים במדינת ישראל בעת מלחמה  וישמשו את הטלוויזיה הישראלית ואת “קול ישראל” שיפעיל רשתות מקומיות שישמשו כגל חירום בו יועברו הודעות והנחיות של הג”א, צה”ל, ושירותי הביטחון.

לטובת השידורים בערוץ הראשון , מוקמה מעל הבניין בחיפה מצלמה שתצלם ביום ובלילה את רחבי העיר חיפה ועד עכו.  כך הערוץ הראשון יבטיח את שידוריו הרציפים וגם עם צילומים חיים בעת נפילות טילים או בזמן פגיעה במבנים, מתוך אולפנים ממוגנים.

 

בשעתיים הראשונות של שידורי “קול ישראל” ,  יארח חיים א דור את מנכ”ל ויו”ר רשות השידור, את מנהל “קול ישראל”, ראשי ערים צפוניות, ויקיים שיחות עם מרכז הבקרה של עיריית חיפה והחמ”ל של עכו.

את השעה השלישית תגיש אורלי אלקלעי שתעלה לשידור את השר לביטחון פנים, נציב כבאות ראשי, מפקד מחוז צפון. ובשעה האחרונה אותה יגיש דורון שפר, יתארחו מנהלי בתי חולים בצפון, פסיכולוגים, אנשי חינוך ועוד.

 

כמו כן , “קול ישראל בערבית”, ישדר במקביל מאולפני החירום בין השעות 13:30-12:35 כמענה בעיתות מלחמה  לאוכלוסיה הדוברת ערבית. בתכנית ידובר  על תרומתו של אולפן החירום לאוכלוסיה ובכלל זה העברת מידע והנחיות לציבור מגורמי הצלה וסיוע, פתיחת קווי טלפון לאולפן כדי לקבל פניות ציבור ומתן מענה הולם . ישתתפו בתכנית ראשי מועצות, גורמי הצלה (מד”א, מכבי אש, משטרה), נציגי משרדי ממשלה שיכולים לתת שירות (חינוך, רווחה, מס רכוש, ביטוח לאומי), אשר יידרשו בעיתות חירום לתת מענה מיידי לצורכי השעה. התדר שיופעל בעיתות חירום ל”קול ישראל בערבית” 738 AM

 

מנכ”ל רשות השידור יוני בן מנחם: “רשות השידור מודעת היטב לאפשרות של הסלמה בדרום או סכנת פרוץ מלחמה אזורית במזרח התיכון והיא נערכת באמצעות אולפנים ממוגנים כדי לתת לאזרחי ישראל התראות באמצעות שידורי הרדיו והטלוויזיה על נפילות טילים ורקטות, הנחיות לאוכלוסיה של פיקוד העורף וסיקור מהיר ואמין של כל ההתפתחויות בשעת חירום”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לע”מ מציגה : השואה כאמצעי למידה לכתבים הזרים

מפגש הצדעה ללוחמי יס”מ ירושלים

אריק זיו ויזר

מנדי ספדי מזהיר מחזרה לעידן הפיגועים

אלי חזן

דיקסי זו לא מסעדת יוקרה בתל אביב

אלי חזן

בת שבע שטראוכלר מקדמת את פורום הנשים בעסקים

אלי חזן

כשליאור נפרד מגלעד

דילוג לתוכן