26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד ממשלה

רק לתזכורת מי זה בנט

בחודש אלול האתר החרדי חשף שבנט נגד חוק ההסדרה שחברי כנסת מהליכוד העלו, מתברר כי זה סידרתי, כאשר בנט מיישר קו ומייד כאשר מתברר לו שתומכיו נגד הקו הוא יוצא להתקפה.
כך היה בחוק ההסדרה כאשר בליכוד החלו להריץ את החוק יצא נגד, אחרי שהבין כי זה יעבור עלה על הגגות וצעק שהוא בעד, כ היה השבוע בנט היה שותף להחלטה בקבינט, בבוקר היה בעד החלטת הקבינט,ובא הערב והוא נגד.
בפועל בראש הבית היהודי עומד מנהיג לא אמין.
הכתבה מאתר JDN
הקרב על עמונה: מנהיגי 'הבית היהודי' סבורים כי החוק אותו מקדמים בליכוד לא יציל את הישוב ומציעים חלופה של העתקת המבנים • בשיחות סגורות הם מאשימים: "נציגי הליכוד לא אומרים למתיישבים את האמת"

מנהיגי 'הבית היהודי' נגד התנהלות נציגי הליכוד: יממה לאחר פרסום המכתב של חברי הכנסת ושרי הליכוד בענין חוק ההסדרה אומרים שרי הבית היהודי (נפתלי בנט ואילת שקד) כי חקיקת החוק לא תציל את הישוב עמונה, כמו גם את הבתים בנתיב האבות ועפרה להם הוצאו צווי הריסה.

"לחוק אין סיכוי ריאלי לעבור. ממשלת נתניהו כבר הפילה ברוב גדול את אותו חוק ב-2012 וגם הפעם נתניהו מתנגד לו", הם אומרים בשיחות סגורות שנחשפו הערב בערוץ 10. הם גם האשימו את נציגי הליכוד בכך שהם "מנופפים בהמצאה חסרת סיכוי במקום לומר למתיישבים את האמת".

ומה הפתרון שלהם לפלונטר שנוצר? השניים משוכנעים כי הדרך היחידה בה נותר לפעול הוא להסכים על העתקת הישוב לקרקעות סמוכות במימון המדינה.

מוקדם יותר דיווחנו כי עשרים וחמישה חברי כנסת ושרים מסיעת הליכוד חתמו על קריאה לראש הממשלה שיקדם את חקיקת ׳חוק ההסדרה׳ שיביא להסדרת המעמד של הישוב עמונה ושל מספר בתים המיועדים להריסה בעפרה ובנתיב האבות.

החותמים הבהירו במכתב שהם עצמם יצביעו בעד החוק.

במכתב נאמר, בין היתר, ש״החוק נועד להסדיר בדרך חוקית את בתי התושבים בעמונה, עפרה, נתיב האבות ובהתיישבות כולה ביהודה ושומרון, ולמנוע עיוות מוסרי, אנושי וחברתי, שייווצר על ידי פינוי של מאות ואלפי משפחות שבנו את ביתן בתמיכה ובסיוע של ממשלות ישראל לדורותיהן".
ח"כ יואב קיש שחתום על המכתב (ואף נמנה על יוזמי החוק) מסר: ״שאלת עתידה של ההתיישבות ביהודה ושומרון לא יכולה להיקבע בבג"ץ, אלא בבית המחוקקים. במדינה דמוקרטית, שאלות אלו מוכרעות ע"י נבחרי הציבור בכנסת ובממשלה.

אפעל לקידום החוק במושב הקרוב על מנת למנוע הריסת בתים מיותרת מצד אחד ולוודא פיצוי הולם למקרים בהם הוא ידרש״.

יצוין כי חברי הליכוד שסירבו לחתום על המכתב הם השר צחי הנגבי וחברי הכנסת ענת ברקו, בני בגין ואבי דיכטר.

דיכטר עצמו התייחס לאי החתימה שלו והסביר: "למען הסר ספק, אני תומך בפיתרון חוקי לבעייה שנוצרה לתושבי עמונה ובעצם לכל מי ששלח ו/ או תמך בהגעתם להתיישב במקום. עם זאת, כחבר כנסת אינני נוהג לפעול בדרך של עצומות ומכתבים. לכשתעלה הצעת חוק בעניין, אקבע את עמדתי. אני מקווה שיימצא במהרה פתרון חוקי שימנע את הריסת הבתים. כפי שניתן לראות, המערכת הממסדית פועלת כדי להגיע לפתרון כזה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צוות חברי מרכז – מגזר לא יהודי

אריק זיו ויזר

השר סער: "לישראל עומדת הזכות להגנה עצמית"

אלי חזן

מחיר בגידת המתנחלים

הפורום החדש בליכוד שצובר תאוצה

אריק זיו ויזר

ממשלת אחדות מתחת לאף

עינר אביב

שר התחבורה מפקיר את נוסעי התחבורה הציבורית?

אלי חזן
דילוג לתוכן