20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

רמת הגולן – ה-"עיניים של המדינה", שלנו, מאז ומתמיד, ולעולם./שוש לוי אופקים

כעת – כאשר נושא רמת הגולן,עולה שוב על סדר היום שלנו, זוהי הזדמנות,לעשות קצת סדר בנושא;
רצוי שההסברה הרשמית של ישראל, תעלה על שולחן הדיונים ו/או הצהרות הרשמיות שלה,בתקשורת,את העובדה,שרמת הגולן היתה שלנו, מאז ומתמיד, ולראיה,ניתן להביא את הממצאים הארכיאולוגיים,המוכיחים,שאכן התקיים ב-גמלא שברמת הגולן, יישוב יהודי כל הזמן. עדיין קיימים שם שרידים של בית-כנסת, מימי בית שני.
אולי נשיא סוריה – אסד, לא יודע עובדה זו. כדאי להביא זאת לידיעתו. כדאי להביא עובדה זו לידיעת העולם כולו, זאת כאשר עולים על הפרק הסדרי – שלום עתידיים, אם וכאשר.

אם לא רוצים להשתמש,בטיעונים המסתמכים,על ההנמקה ההיסטורית/ארכיאולוגית, אפשר להשתמש בטיעון הבא:
סוריה פתחה במלחמה על ישראל, ב – 73 ב-"מלחמת יום הכיפורים",במטרה להשמיד אותה,ולהעביר את המדינונת היהודית/ציונית, שעדיין היתה בבחינת רך נולד, מן העולם.במסגרת מלחמת ההגנה של מדינת ישראל,על קיומה, נכבשה רמת הגולן ע"י לוחמי צה"ל, שגם שפכו עליה את דמם היקר, והקריבו על אדמתה את טובי חבריהם – הלוחמים.

היות שכך – רמת הגולן שייכת לנו.

אם אסד אכן מעוניין,באמת ובתמים,בהסכם-שלום עם ישראל, עליו ההוכחה. עליו להוכיח לישראל,שאין הוא מתכוון לאיים על קיומה, עליו להוציא אל מחוץ לחוק, בסוריה, את כל ארגוני הטרור הפועלים בה, ובראשם – החיזבאללה.

בשלב הבא – ניתן לקיים,הסכם שלום,המתבסס על חלופות כאלה ואחרות לרמת הגולן, בדמות – הסכמי-סחר שיספקו את צרכיה של סוריה, בתחומים שונים כגון: מזון, חקלאות, מים, מדע, תעשייה, בריאות, אנרגיה, ועוד. וכמובן – אם וכאשר, יתקיים הסכם שלום,בין סוריה לישראל-תיירות דו-כיוונית משגשגת.

אבל – כל זאת,כאשר רמת הגולן-נשארת בידינו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טרגדיה אנושית – נורת אזהרה לגורמי החינוך

אריק זיו ויזר

הגיע רגע האמת !

אריק זיו ויזר

סיבה לדאגה

אריק זיו ויזר

"יבוא היום שהאוייב הציוני ישלם מחיר כבד על אווילותו"

אריק זיו ויזר

רפורמה בהקצאת קרקעות מדינה/מאת:שוש לוי – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

מסקנות בעקבות הפיגוע הרצחני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן