24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

רמי ברדוגו – נציג המושבים והמועצות לכנסת ה-19

ליכודניק מבקש להכיר לקוראיו איכות אחרת במשבצת המועצות האזוריות
 
 
רמי נולד וגדל בלוד משנת 77 ועד שנת 2002. הוא חבר ופעיל בתנועה בכל הקשור בהתפתחות העיר ועד היום מנהל בעיר פרויקטים בבניה ולצמיחתה. היום גם משמש כחבר מזכירות מושב גני טל אשר פונה מגוש קטיף ומוקם בימים אלו במועצה אזורית נחל שורק. זאת ועוד, הוא מנהל פרויקטים של חידוש הישובים בגוש קטיף ומעורב בעשייה לחקלאים והקהילת המפונים אשר סובלות רבות עד היום ואשר בראש מעיניו להביאם לבית הקבע.
 
 
ברדוגו מבטיח: “אני מתכוון לפעול בשני מישורים עיקריים הכנסת הבאה. הראשון, חינוך חינם אמיתי לכל ילד עד לסיום תואר אקדמי כולל צהרונים, חוגים ופעילויות העשרה לילדים כדי שכל הורה יוכל לתת לילדיו חינוך הולם – ולא רק למגזר החזק שבקרבנו. החינוך הינו יסוד ראשון החברה ואיך שנראה החינוך שלנו כך תראה החברה בעתיד.
 
 
הנושא השני היקר לליבי הוא קידום רפורמות לתועל החברה החקלאית אשר נוטלת על עצמה את פיתוח האדמה היקרה לנו, אך החקלאים חסרי כלים להביא את החקלאות למקצוע יציב ובלי תנודות. כ, זה מתחיל באישורים לפועלים, ממשיך במיסוי גבוה ומסתיים במענקים ועזרה לעידוד השיווק ותוצרת כחול לבן”.
  
 
לסיכום, אומר ברדוגו, “אני מאמין כי ניסיוני בעשיה הפרקטית בשטח והפוליטית בליכוד יביא את כולם להאמין שיש עתיד והוא כבר פה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיכול ותיקים או מייסדים מסכלים ?

אריק זיו ויזר

סיני קהת הכריז על מועמדותו לראשות המרכז

אריק זיו ויזר

עתירה לבית המשפט המחוזי, לקיום ועידה בפברואר – אריק זיו

אריק זיו ויזר

רשימת מועמדים לסניף אופקים

אריק זיו ויזר

המעוז של נתניהו במגזר הלא יהודי

אלי חזן

ארגוני נשים לאומיים במכתב הבהרה לציפי חוטובלי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן