19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
1
נרי אבנרי

רינה מצליח, זה בשבילך

זה לא נאה לומר על נבחר ציבור שקרן, אבל מה לעשות אם הוא שקרן? ציפי לבני חוזרת על השקר: “לא נכנעתי לדרישות הכספיות של ש”ס, בגלל זה לא תמכו בי לראשות הממשלה”. הלכתי לארכיון..

פוליטיקאי א’ שיקר לציבור פעמיים בשנה. פוליטיקאי ב’ שיקר לציבור עשר פעמים בשנה. איזה מבין השניים, ייחרט בתודעת האזרחים כפוליטיקאי שקרן? תשובה: מי שהתקשורת תחליט. הטריק פשוט: שקר שהתקשורת מתעלמת ממנו, נכנס לתודעה כאורח הנוטה לצאת. שקר שהתקשורת עושה עליו פולו-אפ, ומקיימת עליו דיונים רבים, נכנס לתודעה כדייר מוגן.

האפשרות הזאת להתעלם משקר של האחד, ולשכפל בהמון עותקים שקר של אחר, ולפרסם- נותנת המון כוח בידי התקשורת. יותר ממה שמותר. יש עוד טריקים לעצב את דעת הקהל כרצונם של השולטים בערוצי התקשורת, כמו למשל הבלטת כותרת מתאימה (ביבי-טורס), וגימוד כותרת אחרת (שחיתות בקדימה).

שורות אלה עניינן הקשר בין תדמית הפוליטיקאים לבין התקשורת. לפני זה הערה: לכל מעצבי דעת הקהל יש אג’נדה. זה היה בסדר בתנאי אחד: שהאג’נדה לא הייתה מצווה את ספקי המידע לזהם את הידיעות המשוגרות אלינו באינטרס שלהם. ציפי לבני יודעת שאת השקרים שלה לא יחשפו, מפני שהיא מככבת ברשימת “הטובים”. מהסיבה הזאת אין לה רתיעה לספר לנו פעמים אין ספור שאילו נכנעה לדרישות הכספיות של החרדים היא הייתה היום ראש ממשלה.

“כשאני עמדתי מול ש”ס באותו מצב שבו עמד נתניהו, אני סירבתי לשלם”, היא אמרה לרינה מצליח ואמנון אברמוביץ (חדשות ערוץ 2 / 6.8.11). ועוד מאותו ראיון: “לקחת מהאנשים האלה (מפגיני המאהל ברוטשילד)) את המיסים כדי לשלם לחרדים- אני במבחן הזה עמדתי!… בגלל הסירוב שלי לשלם לא הרכבתי ממשלה… אני מציעה שהציבור ישפוט כל אחד מאיתנו על פי ההתנהלות שלו”… אמנון אברמוביץ: “האם את מוכנה להצהיר שמבחינתך החרדים לא שותפים אפשריים”? לבני: “הוכחתי בעבר שאני עומדת על העקרונות שלי”, סוף ציטוט.

האמת הפוכה: היא נכנעה- ועוד איך נכנעה!- לדרישות הכספיות של ש”ס. הסיבה שלא זכתה לקבל את תמיכת ש”ס לראשות הממשלה נוגעת לירושלים. היא סירבה להתחייב (בכתב) שלא תחלק את ירושלים. אין לי ספק שהיא זוכרת את זה, כמו שאין לי ספק שהיא בטוחה שהתקשורת לא תחשוף אותה כשקרנית.

זו אותה ציפי לבני שמאשימה את נתניהו בקיפאון המדיני, ולאמריקאים (כך נחשף במסמכי וויקיליקס) היא אמרה את האמת: “אני לא מאמינה באבו-מאזן”. שקרנית מבית טוב. אני מקווה שהשורות האלה יתנו הזדמנות לרינה מצליח, להחזיר את הכבוד לאמת ולעובדות- ולהזכיר ללבני ובעיקר לציבור את כניעתה לש”ס. עד השקר הבא…

 

 

1   untitled

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סלידת האדם הסביר / כתב: נרי אבנרי.

אריק זיו ויזר

יש אנשים שאסור להרגיז

אריק זיו ויזר

גם לג’ובראן מגיע צמרמורת בגב

אלי חזן

כלבים שונאים, פסולים לרדיפה

אריק זיו ויזר

תשובה לפרופסור קרמניצר

אריק זיו ויזר

בני פלד- קטעים מראיון פרידה

אלי חזן
דילוג לתוכן