19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

רינה חבר: אסור שמניעים פוליטיים יעצרו את החיפושים אחר גיא

מפגש מרגש בין משפחת החייל הנעדר גיא חבר לבין סלמאן דגש, מי שהיה עצור בכלא אלמזה קרוב ל 12 שנה, ביוזמת סגן השר איוב קרא. במפגש סיפר דגש כי במהלך שהותו בכלא היה אסור להשתמש בשמו , אלא במספר שניתן לו 286 , וכי רק כאשר חזר לארץ נודע על 14 שבויים שהיו כלואים בכלא תדמור, ובזכות חשיפה זו שוחררו בעסקת חילופי שבויים.

 

 

רינה חבר אמרה שאין לה ספק שבנה גיא נמצא בסוריה, בהסתמך על עדות החוקרת הגרמנייה שהעידה, כי ראתה אותו בכלא עת נעצרה והסיפור של דגש תואם את עדותה של החוקרת הגרמנייה , שגיא הופיע בפניה כמספר ואסור היה לו להזדהות בשמו או בפרטיו,  וביקשה שמניעים פוליטיים לא יעצרו את המפגשים עם גורמים באופוזיציה הסורית שיכולים לשפוך אור על הפרשה.

סגן השר קרא אמר : ” אני מקווה כי החסמים יוסרו ונוכל בהקדם להיפגש עם אותם גורמים שהיינו אמורים לפגוש מחר, ומי שצריך לנהוג באחריות יעשה כן על מנת שנוכל להתחכות אחר מידע חיוני הנוגע למקום הימצאו של גיא”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קרא הסיר הלוט מעל אנדרטת נספי הכרמל

סגן השר קרא בטקס לזכרה של איילת עבודי

אריק זיו ויזר

עיתונות רודפת

אריק זיו ויזר

שקט, כאן פוקדים!

אריק זיו ויזר

לביתו של סגן השר קרא בעוספיה שלום

אריק זיו ויזר

אייל דותן: “ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו”

אלי חזן
דילוג לתוכן