19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

ריבלין פתח עם ראש מועצת שומרון את שנה”ל תשע”ב בישוב איתמר

ריבלין: מעולם לא שיניתי את דעתי שארץ ישראל כולה שלנו

יו”ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, פתח הבוקר (ד’)  את שנת הלימודים, שיצאה לדרך במוסדות החינוך ביישוב איתמר שבשומרון. ריבלין נפגש עם תלמידי כתות א’, וביקר בבית משפחת פוגל ובאתר הישיבה שמוקמת לזכרם, בה לימד אודי פוגל ז”ל. “בחרתי לפתוח כאן את שנת הלימודים מתוך הזדהות והצדעה לאנשי המקום, שלאחר מכה כה קשה הוכיחו בעוז רוחם, כי איש לא יוכל להם ולא יעמוד במבחן שבו הם עמדו”, אמר ריבלין. “אי אפשר שלא להתפעל מעמידתם של היושבים כאן. זהו אות ומופת לחוסן של יהודים השבים לארצם. ההתיישבות בישראל, הציונות, היא מדיניות של התנחלות. בכל מקום שבו יושבים יהודים שם יהיו לימודים. באתי לכאן כדי להביע תקווה, שתכלה שנה וקללותיה ותחל שנה וברכותיה”.
בהיבט המדיני ציין ריבלין: “הגעתי מירושלים, בכביש עליו נוסעים יחד ישראלים ופלסטינים. שלום ייכון כאן רק כאשר כולם ירצו באמת לחיות יחד, איתמר איננה מכשול לשלום, והוא יכּוֹן אם הפלסטינים ירצו בשלום אמת. ביקרתי כאן בזמנו יחד עם אריאל שרון, שהעלה את הרעיון לחבר את איתמר ויישובי האזור ליישובי בקעת הירדן, מתוך תפיסה אסטרטגית של עומק ורצף טריטוריאלי. אני מאמין באמונה שלימה ולא שיניתי את דעתי מעולם, שארץ ישראל כולה שלנו”.בביקורו בביה”ס היסודי-תלמוד תורה ביישוב אמר לתלמידי כתות א’: “אתם זריזים בבניית הארץ מאבות-אבותיי שבנו את ירושלים, אין דבר העומד בפני מי שרוצה לבנות את הארץ. כפי שאתם נשמעים, נראה שאתם כבר מוכנים לעלות גם לכיתה ב'”, החמיא לילדים, בירך אותם: “שתהיו אנשים היכולים לעמוד על דעתם ולפרש את דעתם”, ואיחל להם הצלחה מלאה בשנת הלימודים.
ראש המועצה, גרשון מסיקה, שנלווה אל הביקור, הודה ליו”ר הכנסת על כך שהגיע להזדהות עם איתמר, והביע תקווה “שהממשלה תשכיל לתת לילדים הנפלאים הללו כיתות ראויות ללימודים, כפי שזוכים לכך ילדי ישראל בכל מקום”. תושבי המקום הודו לריבלין על היותו “ידיד אמת של המתיישבים”, ועל כך ש”יש לו זכויות רבות בהתיישבות.”
ריבלין ביקר גם בבית  משפחת פוגל שבו בוצע הפיגוע, וקיבל הסברים על שהתרחש במקום. “זה אחד המעשים הנפשעים ביותר בתולדות הסכסוך בין העמים, הרצח המתועב של פעוטה הוא דבר מחריד שבן אנוש אינו יכול לתפוס”, אמר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תנ”צ ברכה הולך ומסתבך

אריאל אילוז

“לא יצליחו להזיז את עם ישראל מהמקום שהאל נתן לאבותיהם”

אריק זיו ויזר

מקורבי ברק : הוא לא יתפשר וימשיך בהקפאה

אריק זיו ויזר

הימין מגיש שנית את הלחי השניה !

משה איפרגן

דיקסי זו לא מסעדת יוקרה בתל אביב

אלי חזן

“עדיף שימות במלחמת הג’יהאד ויעלה לחפש את השבעים ושתיים בתולות”

אלי חזן
דילוג לתוכן