13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
בחירות 2013

ריבלין על אולמרט: "איש מפוקפק מוסרית מטיף לנו מוסר"

כך אמר יו"ר הכנסת  ראובן ריבלין במפגש עם סטודנטים בתא הליכוד באוניברסיטה העברית, על התבטאויותיו האחרונות של אהוד אולמרט

 

 

במפגש שקיים ביום ראשון בצהרים  עם תא הסטודנטים של הליכוד באונ' העברית, התייחס יו"ר הכנסת ריבלין לדברי אולמרט: "ראש ממשלה לשעבר שמפוקפק מבחינה מוסרית מופיע בטלוויזיה כראש ממשלה מיועד, ומטיף לנו כיצד להתנהג מוסרית. הופעתו ביום שישי האחרון, הייתה חלק ממסע הבחירות שלו לכנסת ה-20, מתוך הנחה שהבחירות הללו קרובות יותר ממה שנראה.  ההתמודדות של אולמרט לראשות הממשלה יוצרת אצלו תעוזה להציב מכשולים מוסריים וציבוריים לראש הממשלה נתניהו, כבר בשלב זה".

 

ריבלין התייחס גם לקואליציה הבאה שירכיב נתניהו: "כל אדם שמתמצא בנבכי הפוליטיקה מבין שיש שלשה נושאים שיעמדו על שולחן הכנסת הבאה: נושא התקציב, הנושא המדיני וחוק טל. לאחר הבחירות, שלשת הנושאים הללו יידרשו הכרעה דחופה וברורה,  ונצטרך לכל אחד מהם הרכב קואליציה אחר. הבעיה היא, שאין אפשרות להקים שלש קואליציות, אלא אחת שתיתן מענה לשלשת הנושאים. כדי לטפל בשלשת הנושאים, יש צורך במפלגת שלטון גדולה או שנתניהו ייאלץ להכין שלשה הרכבים של קואליציה: לתקציב, לנושא המדיני ולחוק טל. הליכוד צריך לחתור לארבעים מנדטים כדי שנוכל להקים קואליציה שיהיה בכוחה לטפל בשלשת הנושאים".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מטה החרדים: "פיצול המחנה הלאומי אינה דרך הליכוד"

אלי חזן

אדלשטיין: "מעודד מאוד מהשטח"

אלי חזן

למה צפויה עלייה דרמטית בהצבעת ערביי ישראל לליכוד?

אלי חזן

קרא: "לא נבליג על מהלכים חד צדדיים"

אלי חזן

חוטובלי מעמידה את ש"ס בפרספקטיבה הנכונה

אלי חזן

הישגי הליכוד במ.א. מטה יהודה : ניצחון

אלי חזן
דילוג לתוכן