19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ריבלין : מתפללים אִתכם לשלומם של הכורים הלכודים

יו”ר הכנסת אמר את הדברים לעמיתו מניו זילנד לוקהיד סמית’

יושב ראש הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, שוחח הערב בטלפון עם עמיתו, יו”ר הפרלמנט של ניו זילנד, לוקהיד סמית’ ( Lockwood Smith), שביקר לפני שבועות אחדים בישראל ובכנסת. ריבלין הביע את דאגתו ודאגת העם בישראל לגורלם של 29 הכורים הלכודים מזה ארבעה ימים במכרה שארע בו פיצוץ גז, 15 מהם אזרחי ניו זילנד והאחרים אוסטרלים ובריטים. מדובר במכרה הפחם Pike River Mine  באי הדרומי של ניו-זילנד, סמוך לעיר Greymouth.

לוקהיד אמר לריבלין, כי המצב לא נראה אופטימי, וכי הם ריאלים מאד. הוא ביקש מריבלין להתפלל עבור  הלכודים. ריבלין אמר לעמיתו, כי הוא מודע לכך שהציבור והתקשורת בניו- זילנד עסוקים ומוטרדים בימים אלו אך ורק בנושא זה, והביע את התרשמותו מהטיפול האינטנסיבי של הרשויות ומן המעקב הצמוד של ראש ממשלת ניו-זילנד אחר האירועים. “אנחנו מודאגים מהמצב שלא נראה מבטיח ביותר, ומקווים לנס. מכאן, מעיר התפילות, אנחנו מתפללים לשלומם”, אמר ריבלין.

סמית’ התעניין גם במצב בישראל נוכח השאלות המדיניות שעל הפרק, והביע בטחונו כי ישראל תדע לקבל את ההחלטות הנכונות עבורה. “אני משוכנע, כי תהיה אשר תהיה החלטה שתתקבל, ברור לי כי היא תהיה החלטה של דמוקרטיה משובחת המתנהלת למופת, כפי שראיתי מקרוב בעת ביקורי בישראל”, אמר יו”ר הפרלמנט של ניו זילנד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת ילדי תימן נפתחת מחדש

אריק זיו ויזר

ח”כ אופיר אקוניס מונה ליו”ר ועדת הכלכלה:”לא נהיה חותמת גומי של הממשלה” /מאת:דוד פורטנוב

סגן השר קרא לקדימה : “השימוש הציני שלכם בעדה הדרוזית מביש”.

אריק זיו ויזר

רה”מ בראיון בלעדי לליכודניק לרגל שנתיים לכהונת הממשלה

אריק זיו ויזר

קבלו את שאול מופז – לא בדיחת השבוע אלא בדיחת העשור

אלי חזן

“על כלל סיעות הבית לעשות לביטול ההתיישנות על עבירות גילוי עריות”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן