23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

ריבלין לשרים ברק ובן אליעזר: השתלחותכם בוועדת האתיקה- פגיעה באמון הציבור בכנסת

יו"ר הכנסת פנה אל השניים בעקבות השתלחותם ביו"ר הוועדה, שלי יחימוביץ', נוכח החלטת הוועדה להטיל עליהם קנס יושב ראש הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, מעניק גיבוי מוחלט לוועדת האתיקה שהטילה קנס על השרים אהוד ברק ובנימין בן- אליעזר, לאחר שהגיעה למסקנה כי השניים נעדרו מהמשכן מעל לנדרש וללא הצדקה.

במכתב ששיגר ריבלין לשניים הוא כותב: "הצטערתי מאד לשמוע כי החלטת ועדת האתיקה בעניינכם, עוררה מצידכם ביקורת אישית ופוליטית כנגד יו"ר הוועדה, למרות שההחלטה התקבלה פה אחד ע"י חבריה המייצגים את כל המפלגות. ביקורתכם מערערת את הבסיס שלאורו פועלת הוועדה מאז ומתמיד – האמון הבלתי מסויג של חברי הבית ביושרתם של חבריה".

"הטלת דופי במניעי הוועדה פוגעת קשות באמון הציבור בכנסת כמוסד, ומזינה את אלו המבקשים להחליש את הכנסת ולפגוע בעצמאותה", מוסיף ריבלין ומעיר לשניים: "היותכם חברי כנסת קודמת להיותכם שרים בממשלה, ומטילה עליכם אחריות, לטוב ולרע, למידת האמון שהציבור רוחש לה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מהשאול ועד כאן – נאומו של יו"ר הכנסת בערב יום העצמאות

אלי חזן

אקוניס ממשיך לאתגר את חברות הסלולאר

אלי חזן

ערוץ 2 נפל למניפולציה של היועצת המשפטית המודחת

אריק זיו ויזר

סוף טוב: בליכוד מברכים את ההחלטה לפסול את זועבי

אריק זיו ויזר

הנשים של נתניהו

אריק זיו ויזר

תרעומת של ח"כים על נציגי הליכוד בועדת שרים לחקיקה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן