13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

ריבלין: "המערכה על ירושלים מתחילה במעלה אדומים"

יו"ר הכנסת: "הבנייה במעלה אדומים – צורך לאומי, בטחוני ואסטרטגי; המערכה המדינית על סוגיית ירושלים מתחילה בשטחי אי 1״

 

יו"ר הכנסת ראובן (רובי) ריבלין נפגש הבוקר (א') עם ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל ודן עמו בקידום הבנייה בשכונת מבשרת אדומים, הקרויה אי 1. 

 

ריבלין אמר כי: "הבניה בשטחי אי 1 היא צורך לאומי, ביטחוני ואסטרטגי, משום שירושלים ומעלה אדומים הן מקשה אחת. המערכה המדינית על סוגיית ירושלים מתחילה בשטחי אי 1. ויתור אסטרטגי על בנייה בשטח זה, תנתק את מעלה אדומים מירושלים, ועלולה להפוך את מעלה אדומים להר הצופים שבין שנת 48' לשנת 67'. את הדברים האלו לא אני אומר. אמרו אותם בכירי מפלגת העבודה, ראשי ממשלות ושרי בטחון לשעבר, ובהם אהוד ברק ופואד בן אליעזר".

 

ריבלין (אשר בלשכתו ניצבת דרך קבע מפת אזור מעלה אדומים עוד מהקדנציה הראשונה שלו כיו"ר הכנסת) הוסיף, כי על נתניהו להציב עמדה בלתי מתפשרת מול האמריקנים בסוגיית הבניה במעלה אדומים. לדבריו: "ויתור ישראלי על הבניה בתוככי מעלה אדומים משמעותו ויתור ישראלי על מסמך בוש המכיר בזכותה של ישראל לבנות בגושי ההתיישבות. האמריקנים חייבים להבין שייבוש מעלה אדומים הוא סכנה לירושלים ולעתידה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מחשבה יצירתית : תכנית "האי-פרדות" מעזה

אלי חזן

כ-100 ישראלים יסבירו את ישראל בקמפוסים המרכזיים ברחבי העולם

אלי חזן

דני דיין תומך בשטייניץ

אריק זיו ויזר

השמאל במשימת חייו: לעצור את פריחת כלכלת ישראל

אריאל אילוז

"ישראל נמצאת במקום הכי נכון במזרח התיכון"

אריק זיו ויזר

נאומו במליאת הכנסת של בנימין נתניהו בהשבעת ממשלתו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן