18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

ריבלין בהלויית חנן פורת: "היית מהמעטים שהם אנשי חזון ומעש"

יו"ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, השתתף הבוקר בהלוייתו של חה"כ לשעבר הרב חנן פורת בכפר עציון.

בדברי ההספד אמר ריבלין כי פורת היה מורה ורב, חוזה ומגשים, משורר ולוחם. "מעטים הם אנשי החזון והמעש, ועוד יותר מעטים הם אנשי הרוח  והמשוררים, שנותנים את עצמם בעשייה הפוליטית  ובשליחות הציבורית. אך אתה, חנן, ידעת גם ידעת לעשות זאת. ידעת להיות שליח ציבור שפיו מלא שירה, להיות פרלמנטר מובהק שנפשו חולמת, שהרוח תמיד שורה בה. מורה דרך להמוני תלמידיו, זך ונקי, שמעורב בין הבריות וגם מורם מעם."

עוד הוסיף ריבלין: "הלכת בעקבות האהבה לכל מקום שדרשה ממך. במקום בו לא היו אנשים אוהבים, היית אתה האיש. בנפשך הייתה אהבה גדולה, אהבה כובשת, לעם ישראל, לאדמת הארץ הטובה הזאת, לתורת ישראל. את אחיך היית מבקש, תמיד, בכל מעשיך והליכותיך."

 

"לעולם לא נדע אלו ייסורים גברו בתוכך: אם ייסורי הגוף והבשר, או ייסורי הלב והנפש, על העם התועה בדרך, על הארץ שנתרחקה מהחזון. על הפירוד והמחלוקת בתוכנו, ועל האמונה שכהתה שאיננה עוד כפי שבערה בתוכך. בזכות האהבה הגדולה שפיעמה בך, היה פיך תמיד מלא שירה, בכל מצב ובכל זמן."

 

"קולך, חנן, נדם, אך קולה של שירתך עוד ילווה באהבתך העזה את העם הזה והארץ הזו שנים רבות. באתי להיפרד בשם הכנסת ובשם העם בישראל. תחסר לנו מאד."



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בעקבות בקשתו של ח"כ כרמל שאמה ועדת כלכלה קימה דיון בנושא קבוצות רכישה

אריק זיו ויזר

חוק חדש בכנסת : חובת דיווח על קבלת מימון מישות מדינית זרה

אריק זיו ויזר

הקרבות בפייסבוק: שאמה נכנס חזיתית בסילבן שלום

אריק זיו ויזר

ח"כ כץ: "המודל הצ'יליאני הוא בית קברות לפנסיה הישראלית"

אלי חזן

אקוניס ממשיך להנציח את מורשת בגין וז'בוטינסקי גם במשרד המדע

עינר אביב

רוני צוברי מנהיג העוזרים החדש

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן