26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ רובי ריבלין

“ריבונות יהודית בירושלים איננה דבר מובן מאליו”

נחתמה העצרת המרכזית לציון יום ירושלים בישיבת “מרכז הרב”

אמש נחתמה העצרת המרכזית לציון יום ירושלים שנערכה בישיבת ‘מרכז הרב’. בה נטלו חלק רבנים אישי ציבור ובהם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ויו”ר הכנסת ח”כ ראובן (רובי) ריבלין.
ח”כ ריבלין אמר במהלך הכנס:” בשנה האחרונה איבדה ירושלים הרבה מתומכיה ונאמניה. אני רואה בדאגה את העובדה, שיום ירושלים הפך לחג סקטוריאלי של  חובשי הכיפות. היום, גם אלו מהמפלגות הציוניות שרוממות ”ירושלים השלמה” הייתה בגרונם רק לפני זמן לא רב, כבר רואים בירושלים את ”הבעיה”,  וכבר מתייחסים אליה כאל “מכשול” להמשך קיומנו כאן. מצער לראות גם פוליטיקאים ואנשי ציבור, שלא מזמן קידמו בלהט ובדבקות חוקים להגנת ירושלים, ועכשיו מחפשים כל דרך לרוקן אותם מתוכן כדי שלא יפריעו להרים עליה יד. היום, ירושלים כבר אינה יודעת מי לה ומי לצריה, מי מבוניה ומי מבוזזיה; מי נאמן לה באמת, ומי עושה אותה קרדום לחפור בו. היום כבר ברור, שירושלים שלימה ומאוחדת תחת ריבונות יהודית איננה דבר מובן מאליו. כבר הגענו לאותו יום פקודה, שבו העולם אומר לנו  שהעיר  גזולה בידינו, ודורשים מאיתנו לחזור 43 שנים לאחור”. דברי יו”ר הכנסת.
ראש הממשלה שהגיע לאירוע דיבר  על חשיבותה של ירושלים ועל הקשר הבלתי מנותק בין עם ישראל לבין ירושלים.”המאבק על ירושלים הוא מאבק על האמת, נמצא איתנו אחד מהאנשים שהיה איתי הערב ושמע על המפגש הזה ואמר שהוא רוצה לבוא, זה פרופ’ אלן דרשוביץ, אשר נלחם על האמת שלנו, על הדרך שלנו, וגם הוא בוגר ישיבה”. אמר ראש הממשלה.
כאמור,האירוע נערך בישיבת מרכז הרב הידועה כספינת הדגל של הציבור הדתי לאומי. ומבית מדרשה צמחו רבנים לצד קציני צבא בכירים, אנשי אקדמיה, ומנהיגים. לפני כשנתיים נצרבה ישיבת מרכז בתודעה הציבורית אז רצח מחבל שמונה בני ישיבה ופצע עשרה תלמידים. בראשות  הישיבה עומד הרב יעקב שפירא המכהן גם כחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין בשומרון : מדברים שלום, עושים מלחמה

אריק זיו ויזר

תגובת יו”ר הכנסת לענין המלצת ועדת גרונאו שלא להעמיד נהג לרשות ח”כ מטלון:

אריק זיו ויזר

ריבלין: “המאבק על קיום עצמאי בישראל עדיין לא תם”

אריק זיו ויזר

חכ ריבלין, יוזם חוק החנינה, בתגובה להמלצת מ.המשפטים

אריק זיו ויזר

רובי ריבלין – 3 שנים להתנתקות: חנינה לאיחוי הקרע

אריק זיו ויזר

רובי ריבלין: פינוי-פיצוי הוא פרובוקציה ולא מדיניות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן