21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

רחלי והליכוד של רעננה

במוצ”ש האחרון סניף רעננה בניצוחה של יו”ר מועצת הסניף, רחלי בן ארי סקעת, הרים ערב שכולו שמחה אהבה ואחדות לכבוד חג הפסח באולמי MIGO ברעננה
כיבדו בנוכחותם השרים ישראל כץ ואופיר אקוניס, סגן השר איוב קרא, חברי הכנסת נאווה בוקר ,אבי דיכטר , נורית קורן ,אורן חזן, דוד ביטן, איוב קרא וענת ברקו.
לאירוע הגיעו מעל 220 פעילי ליכוד, חברי מרכז , עוזרי שרים וחכי”ם שנהנו מאירוע מעניין ומרתק מענייני דיומא שלווה בבופה עשיר ושתייה כיד המלך .
בסיכום האירוע אמרה יו”ר מועצת הסניף, רחלי בן ארי סקעת : “תודה לכל חברי מרעננה ומחוץ לרעננה שעשו מאמץ והגיעו לכבד בנוכחותם. תודה לשרים ישראל כץ ואופיר אקוניס. וכן לסגן השר, ח”כ איוב קרא, וחברי הכנסת , נאווה בוקר ,אבי דיכטר , נורית קורן ,אורן חזן, דוד ביטן, איוב קרא וענת ברקו.

הערב היה בסימן חרות העם היהודי, עברנו מקדושת השבת לקדושת השליחות הציבורית של כל אחד מנבחרי הציבור במשרדו הוא. השרים וחברי הכנסת הציגו מקצת העשייה הציבורית העניפה של מפלגת הליכוד. 
בהתייחס לאירועים האחרונים ( בית המכפלה והחייל מחברון)  אני רוצה להדגיש את זכותינו על הארץ להתיישב בכל מקום בין נהר הירדן והים התיכון. גם אני לא מסכימה לכך שלא איפשרו ליהודים להיכנס לבתים שרכשו ממיטב כספם בחברון, שמחכים להחלטה אחרונה של שופטת בעוד שהצד השני ויתר על זכות הערעור. כמו כן קשה לי גם שאמרו על החייל שלנו שמשלם מחיר מתוך מחוייבות שלו לשרת המדינה שהוא סרח.
מאידך אסור לנו לשכוח את כי בחרנו במנהיגים שלנו לקבוע את המדיניות וצריך לתת לגורמים המקצועיים לבצע את עבודתם נאמנה. איננו מעל החוק ואל לנו לשים את את שר הביטחון, משה בוגי יעלון, כמטרה כי זה בעיניי לא שפוי ! 
סניף הליכוד ברעננה מחזק את שר הביטחון, תומך בו וסומכים עליו שיעשה את הדבר הנכון ביותר לביטחון מדינת ישראל ויישובה. תשמור על ילדינו המופקדים בידייך שכל אחד מהם עולם ומלואו. “
ומה שנותר לנו להגיד, חג פסח כשר ושמח לחברי הליכוד בכלל ותושבי רעננה בפרט רחלי היקרה !



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מפגש פסגה של ראשי הפורומים, ראשי הסניפים, חברי המרכז ופעילים מרכזיים בליכוד

אריק זיו ויזר

נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו /טובה מעוז

אריק זיו ויזר

מה קרה בבחירות בסניפים בתל אביב ?

אלי חזן

האם פייגלין מתייאש מהליכוד?

רפואה שלמה לאם משפחת קרא

אריק זיו ויזר

עם ישראל חיי ומדבר גרוזינית. / מאת:דוד פורטנוב

דילוג לתוכן