19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

רז הוציא את הגז

כץ כ – GAME CHANGER, אורן חזן והמוסר הכפול, ארדן מפגן כוח, הליכודיאדה מה, הלינץ של מגל

אין ספק כי כניסת חיים כץ למערכה כפי שהיינו ראשונים לדווח על כך בליכודניק בשבוע שעבר טלטלה את המערכת הפוליטית בליכוד.לחיים כץ בעל גרעין תמיכה ניכר במרכז יש יתרון מובנה בינתיים . חיים הוא כעת המועמד היחיד שיכול לקבל תמיכה גם מישראל כץ וגם מגדעון סער. ההערכות הגורפות הן שחיים מנצח את הבחירות. גורם המקורב לצחי הנגבי אמר שהוא מקווה שאמסלם יוריד מועמדות ויתמוך בהנגבי. מנגד, מקורב לאמסלם אמר שהציפייה היא שהנגבי ירד ויתמוך באמסלם.


דורון אטיאס

 

אין ספק כי המועמדות של דורון אטיאס היא המעניינת ביותר. דורון רץ כאשר הסיכוי שלו הוא הפחות מכולם אך הוא מקבל הרבה סימפטיה. מעניין מה תהיה התוצאה של דורון והאם יפתיע.


אורן חזן כמוסר כפול

 

בפרשת אורן חזן ומבקר המדינה יש סטנדרט כפול כאשר מאורן חזן דורשים שידע מה עשה אבא שלו, והיועץ המשפטי לממשלה לא ידע מה עשתה רעייתו כאשר עברה על החוק.
אין ספק כי חזן טועה כאשר הוא מתנהל כמו פיל בחנות חרסינה אך מפה לבוא להאשים אותו במה שגדולים ממנו חטאו המרחק עוד גדול. ראיתי ששלי יחימוביץ’ יצאה וכוונה לח”כ חיים כ”ץ אז היא וחבריה טובלים ושרץ בידם. גם שלי נהנתה מכאלה שעזרו לה וגם היא לכאורה קיבלה עזרה בין אם היא ידעה או בין שלא ידעה וגם היא עצמה את העיניים בשלבים מסוימים. הרי זכורים חבורות הצעירים האדומים שהגיעו מהמחנה החברתי ועזרו לה בבחירות הפנימיות של מפלגת העבודה. הם אומנם התנדבו אבל כל מעשה התנדבות לפעמים הוא גם חומרי. אז אם יחיאל חזן הלך והדפיס כרטיסי ביקור ופלאיירים זה הופך את בנו לפליליסט?
אין ספק מבקר המדינה הלך רחוק מידי בנושא אורן חזן.
וצריך עכשיו המחוקק לקבוע את הכללים של התמודדות בכל צורה .
ראו איזה פלא. בזמנו שמעון פרס קיבל 200 אלף דולר וזה לא היה פלילי אבא של אורן חזן הדפיס לפי המבקר 25 אלף שקל וזה פלילי.


מתווה הגז

 

במשך חודשים אני טוען כי המאבק על מתווה הגז שייך לשמאל הקיצוני בישראל. המטרה שלו היא להחליש את המדינה מבחינה מדינית. מי שעומדים מאחורי המאבק על מתווה הגז הם חבורה שמונהגת ע”י הקרן החדשה שהיא הגוף המממן את כל הפעילות הכאילו החברתית. הרי כל מי שמנהיג את הפעילות הוא אליטיסט המגיע מהשכבה העליונה במדינה.
חברי שנמצאים שם טענו כל פעם שאני אומר או כותב הוא שאין הוכחה לכך. אז וויכוח קטן בשמאל הסהרורי פתח צוהר לאמת ומי שביקש הוכחה לכך שהשמאל הכי קיצוני עומד מאחורי מחאת גז במטרה להפיל את ממשלת המחנה הלאומי צריך לקרוא את מאמרו של משה איפרגן באתר “מידה”. במאמר הוא מראה כי האסטרטגיה של יוצר מגש הכסף היא להפיל את ממשלות המחנה הלאומי דרך מחאות חברתיות, זאת כי בתחום המדיני-ביטחוני השמאל הוא במיעוט. הוא גם מראה שיש גורמים בשמאל הרואים במתווה הגז חיזוק לעצמאות הכלכלית של מדינת ישראל וכך החרם עליה לא יהיה אפקטיבי וישמר את ממשלת הימין. לאחר פרסום המאמר נתגלה ציטוט של מוסי רז מרצ שאמר שביקשו ממנו להוריד את דגלי מרצ במחאה: “זה מאבק פוליטי ומפלגתי. אין לו שם אנשי ליכוד, יש לו בעיקר אנשי מרצ. שלא יספרו לעצמם שום דבר אחר, זו לא מחאה עממית ולא אותנטית, היא צפונית והיא אליטיסטית” לכן מתווה הגז זהו מאבק של קיום המדינה עצמאית וחזקה מדינית.
מבחינת המחנה הלאומי הגז זהו קיר הברזל של מדינת ישראל.
הרי מרצ, שלום עכשיו, וגורמים במפלגת העבודה הם רק חושבים על איך גונבים שלטון בשקר.


ארדן 

 

ביום שישי התקיים מפגן כוח של השר גלעד ארדן. הפתיע בנוכחותו ראש הממשלה בנימין נתניהו שהגיע ללא הודעה מוקדמת אל הברית של בנו. האולם היה מלא בחברי מרכז ופעילי ליכוד שמוכיחים שלא רק הנבחרים הולכים לאירועי חברי מרכז אלא גם הפוך. ללא ספק היה מכובד שם, אך היה משהו מעיב אנגלסמן החייל של קבוצת שטרן נראה שם עובר שולחן שולחן ומחתים חברי מרכז על עוד הזייה של שלוחת פייגלין. כאשר העירו לו שזה לא מכובד הוא המשיך כאילו בחשאי פשוט מגעיל.


הליכודיאדה 

 

בשבועות האחרונים רץ ברשת אירוע הליכודיאדה. הרעיון מאחורי הליכודיאדה הוא ליצר אירוע גדול של חברי הליכוד עם אומנים ופאנלים מעניינים.  מה שהיה נעלם עד סוף השבוע הזה הוא מי עומד מאחורי הליכודיאדה. 
אז עכשיו אפשר לומר  כי משה בן זקן מאשדוד ומושיקו פסל .
הליכודיאדה הולכת להיות עוד גורם בתוך הליכוד.  בליכודיאדה יהיה קלפי מדגמית שבה כל מי שיגיע לסוף שבוע יוכל להצביע על רשימת חברי הכנסת והשרים וכן קלפי אחת על מי צריך לעמוד בראשות הליכוד.

 


הלינץ’ 

 

רבים מאיתנו נחרדים כאשר אנחנו רואים או שומעים על לינץ’ המתבצע במחוזות הקרובים אלינו. כך היה לינץ’ במסתנן בבאר שבע במהלך פיגוע, כך היה כאשר חברי מחתרת תג מחיר מבצעים פעולות של פשעי שינאה, אך אלו שמדברים על שוויון וצדק ממלאים את הפה מים כאשר הנפגע מגיע מהימין. ינון מגל עבר לינץ’ אשר עוד התברר בעתיד כי מי שעמדו מאחורי הגל המסודר הזה היו כאלה שהיה להם חשבונות עם ינון מגל.
ינון עשה טעות אחת ויחידה שהוא התפטר מהכנסת. ללא ספק, אם היה נותן לרוח הרעה הזאת לעבור הכל היה מסתדר. הרי גם למתלוננת וגם לבן הזוג שלה היה פה אינטרס להפיל את ינון מגל. אין הבדל בין כאלה שעושים תג מחיר לערבים, לאלה שעושים תג מחיר לאנשי ימין. אלו וגם אלו טרוריסטים .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גלילי לא מאירה

אריק זיו ויזר

כחול לבן : דיכאון שלאחר לידה

אריק זיו ויזר

הדורון של האוצר רע לעם

בלי קדימה עד סוף הקדנציה

אריק זיו ויזר

ניחוחות אוסלו

אריק זיו ויזר

אהוד ברק פרוקים ובריחות בע”מ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן