19.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

רו”ח שמעון שראל מתמודד על כהונת המבקר הפנימי של הליכוד

שמעון שראל, רו”ח ממקימי הליכודוחבר התנועה מזה ארבעים שנה, החליט להתמודד על כהונת המבקר הפנימי של הליכוד.


תפקיד זה הינו מהחשובים ביותר שקיימים במערכת הפוליטית ובתנועת הליכוד בפרט ,הואיל ומדובר באורגן חשוב שמהווה עין של מרכז הליכוד וחבריו מאחוריי הפרגוד בו שוכנים פרנסיי הליכוד והאוחזים בהגה השלטון.

 


בשנים האחרונות הליכוד עובר טלטלות קשות שמקורם באובדן האמון של חברי התנועה, בהנהגתה ובאובדן הזהות של חברי המרכז כמוקד הכח המשפיע בתנועה.מצב נתון זה מעלה את חשיבות תפקידו של מבקר הפנים שחושף כשלים או מציין לטובה את אופן התנהלותה ותפקודה של התנועה.

המבקר הפנימי אמנם לא רשאי להתערב בקביעת מדיניות, אך רשאי הוא להתערב ביעילותם של הליכים ומניעת ביזבוזים וכן בשמירה על טוהר המידות לטובת הליכוד וחבריו. לשראל, שצבר נסיון עשיר של ארבעים שנה בביקורת חברות, עמותות ומוסדות ציבור, מבטיח להשאיר את עיניו פקוחות לרווחה במטרה לשמור על השקיפות וההגינות המגיעים לחבריי הליכוד וחבריי המרכז.


פרט לכך, שראל מבקש את אמון חבריי המרכז כדי להצטרף לצוות הנשיאות של הועידה ולוועדת החוקה והכל בכדי שמרכז הליכוד יחזור להיות מרכז הכח של התנועה ובד בבד יוכל לקבל את אמון הציבור שחפץ שהליכוד סוף סוף ייחזור להיות מפלגת עם שהיא מפלגה של כולם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תוצאות הבחירות בסניפים

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף טבריה

אריק זיו ויזר

הוגשה העתירה להתנגדות להחלטה לפצל את ימי ההצבעה

הרויזיוניסט

דנון בכנס תומכים המוני, אדלשטיין יתמודד על ראשות הלשכה

אלי חזן

מציע לשנות את השיטה

אלי חזן

לא לקומבינה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן