24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

רותם ולוין מקדמים תיקון חוק האזרחות

דוד רותם חושב שיש לזרז את הליכי הצעת החוק

יו”ר ועדת החוקה, ח”כ דוד רותם (ישראל ביתנו) פנה היום אל יו”ר ועדת הכנסת, יריב לוין לבקשת פטור מחובת הנחה להצ”ח תיקון חוק האזרחות, מיוזמותיו העיקריות של רותם, אשר תשלול את אזרחותו, או לחליפין את מעמד תושב הקבע של מי כל מי שהורשע בריגול או ריגול חמור כנגד מדינת ישראל, וכן מי שביצע והורשע בפעילות טרור.

 

בפנייתו אל ח”כ לוין ציין ח”כ רותם כי הצ”ח באה ליתן פתרון לעבודה כי יש מי שמנצל את אזרחותם למעשה טרור וריגול, ולאור הישנות מקרים מעין אלה הוא מבקש לזרז את הליכי חקיקת החוק.

 

בדברי ההסבר להצ”ח נכתב כי בשל מעורבותם בשנים האחרונות של אזרחים ישראלים בפעולות ריגול, יש להרתיע את אלה המנסים לפגוע במדינת ישראל או המסייעים להם, זאת תוך העמקת הקשר בין אזרחות ישראלית ובין נאמנות למדינה. “לא ייתכן כי מי שבגד במדינה ימשיך וייהנה מהזכות להיות בין אזרחיה.” אמר ח”כ רותם. והוסיף:” עלינו להגיד בצורה ברורה ונחרצת –  אזרחות במדינה, כל מדינה, חייבת להיות מלווה בנאמנות אליה. על אחת כמה וכמה מדינת ישראל, אשר אויבים רבים לה מחוץ, ואיננה יכולה לסבול אויבים מבית.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רגב : ”הכנסת מצדיעה לאנשי המילואים”

אריק זיו ויזר

נבחרי הציבור בכנסת משתתפים בצערו של ראש הממשלה

אלי חזן

תוכנית ארועים שבועית יום שני, י”ז בשבט תש”ע,1.2.2010

אריק זיו ויזר

הצבת שילוט באיילון אושר בועדת הכלכלה בניגוד לעמדת יו”ר הועדה

אריק זיו ויזר

ח”כ לימור לבנת בתגובה לתוצאות הפריימריז בקדימה:

אריק זיו ויזר

אירועי ספורט מרכזיים בספורט הישראלי ישודרו בחינם בערוצים פתוחים בלבד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן