19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

רוני מאנה ממשיך לתקוף את הליכוד ושרה נתניהו

רוני מאנה ממשיך לתקוף את בני הזוג נתניהו והפעם בתכנית “הבחירות” עם מירב מילר בערוץ 1. בדבריו התייחס מאנה למטה החדש באור יהודה: “מוציאים שם עשרות אלפי שקלים”


 


איש העסקים רוני מאנה התראיין הערב בתכנית “הבחירות” בהנחייתה של מירב מילר בערוץ 1 ותקף את בני משפחת נתניהו. רוני מאנה הדגיש שהיה חבר של בני הזוג נתניהו במשך 14 שנים אך לא עוד. רוני מאנה הדגיש בדבריו ששרה נתניהו הייתה זו שלא רצתה בהמשך עבודתם המשותפת עם בעלה, ראש הממשלה נתניהו, באישים הללו: גדעון סער, גיל שפר, משה כחלון ועוד.

 

מאנה אמר: “הליכוד נוהג בשיקול דעת מוטעה וחמור כאשר הוא הקים מטה בחירות באור-יהודה וזה חרף העובדה שהוא מחזיק במצודת זאב בתל אביב, שהוא בניין ריק מבני אדם ויש שם מקום גדול להקמת מטה בחירות. הליכוד מוציא עשרות ומאות אלפי שקלים עבור מטה מיותר באור-יהודה וכל השרים וחברי הכנסת של הליכוד מודרים מכל הנעשה במטה באור-יהודה ואינם שותפים לעשייה בבחירות.


הליכוד יינזק קשות מהביקורת הבלתי לגיטימית כלפי ציפי לבני שהוא בוחר לתקוף אותה באופן מחפיר. איני תומך בה אבל היא אישה שהגיעה להישגים והגיעה לעמדות השפעה בבמשלה והליכוד בוחר להזיק לה אבל זה ישוב אליו כבומרנג בבחירות הללו”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו”ר ועדת הכלכלה חבר הכנסת אופיר אקוניס בפגישת פורום גליל גולן בצפת: “יש חשיבות רבה לקדם את הצפון בנושאים שונים”

אריק זיו ויזר

נאום יו”ר הליכוד, בנימין נתניהו, בבית הנשיא

אריק זיו ויזר

נתניהו סגר הדלת לשלום האמיתי / מאת: ח”כ דני דנון

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערו של מרדכי טאוב בשל מות אביו

אריק זיו ויזר

ירושלים בליכוד

אריק זיו ויזר

דרישה מח”כ משה כחלון לכינוס מרכז הליכוד לדיון והצבעה על ההסכם עם מפלגת העבודה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן