26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
אירועים לקראת הבחירות בליכוד 2012

רוני כהן : "אהיה הנציג החברתי של הליכוד בכנסת"

 

ראש מועצת יבנאל, רוני כהן, פתח השבוע את קמפיין הבחירות שלו בנוכחות שרים, ח"כים, ראשי רשויות ועשרות פעילים מכל הצפון. המסר העיקרי שלו: "אמשיך את האג'נדה והעשייה החברתית של דוד לוי ומשה כחלון".

 

 

ראש המועצה רוני כהן, ירה השבוע את יריית הפתיחה לקמפיין הבחירות שלו. באירוע שהתקיים במושבה יבנאל נכחו כמאתיים מוזמנים וביניהם השר דן מרידור, סגנית השר גילה גמליאל, חברי הכנסת כרמל שאמה הכהן, אללי אדמסו, ציון פיניאן, ראשי רשויות ופעילים מרכזיים מכל הצפון שבאו להביע תמיכה והזדהות עם כהן שהצהיר על כוונתו להתמודד על משבצת גליל-עמקים ברשימת הליכוד לכנסת.

במהלך האירוע שהנחה מנהל המטה של כהן נועם מועלם, נשא דברים השר מרידור שהתייחס לחשיבות הבחירות הקרבות בכלל והפריימריז בתוך הליכוד בפרט במטרה להעמיד נבחרת שתעמוד לאתגרים כגון המשבר מול איראן והמשבר הכלכלי העולמי. ראש עיריית בית שאן, ג'קי לוי הוסיף ואמר: "רוני כהן הוא המועמד שבא עם הכי הרבה ניסיון. כמות המתמודדים בצפון היא הכי גדולה וזה בסדר אבל אין לי ספק שרוני כהן ייבחר בסופו של דבר והציבור ירוויח חבר כנסת חברתי מצוין".

כהן עצמו התייחס בנאום אישי מרגש להישגים של המושבה יבנאל בזמן כהונתו כראש מועצה וציין את האיזון תקציבי שהשיגה המושבה לאחר שנים של חובות שכמעט והובילו את המושבה לקריסה. כמו כן סיפר על ההישגים בחינוך, בתשתיות, בתיירות פנים ובדיור בר-השגה לצעירים.

בהמשך שטח כהן את האג'נדה האישית שלו ואמר כי הגיעה העת להרחיב את העשייה שלו עבור תושבי הפריפריה בכלל ותושבי גליל-עמקים בפרט: "אהיה הנציג החברתי של תושבי הצפון בכנסת. כדי שנוכל לצמצם את הפערים החברתיים, בעיקר בין מרכז ופריפריה, יש להעניק שיוויון הזדמנויות מלא ולעיתים אף לנקוט באפלייה מתקנת לטובת תושבי הצפון הן בהשכלה גבוהה, הן בתעסוקה והן בדיור בר-השגה. רגע לפני סיום הודה כהן למשפחתו ולחברו הקרוב ג'קי לוי, ראש עיריית בית שאן, לו סיפר כי הוא מתכוון לשלב בין דרכו של אביו, דוד לוי, והשר הפורש משה כחלון, שניהם מודל לחיקוי שלימדו אותו מהי חמלה ועשייה אמיתית".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ציטוטים:

 

דן מרידור:

יש בליכוד אנשים טובים. האתגר הוא עצום. עלינו להעמיד נבחרת חזקה שתעמוד באתגרים כגון המשבר מול איראן והמשבר הכלכלי העולמי. יש להחזיר את עטרת הליכוד ליושנה. מאחל לרוני כהן הצלחה גדולה.

 

חכ ציון פיניאן

הממשלה הנוכחית היא אחת החברתיות ביותר שהיו בהיסטוריה שלנו. העולם במשבר כלכלי, המשבר האיראני ואתגרים נוספים, כולם נפלו על המשמרת של ביבי.

על הבחירות הפנימיות אמר פיניאן: "בכל פרמרייז יש יש מספר גדול של מועמדים במחוז גליל עמקים. יש מועמדים טובים יותר ויש טובים פחות, רוני כהן בעל יכולות ותכונות מרשימים והוא ללא ספק בין הטובים שבהם.

 

סגנית השר גילה גמליאל:

בעקבות פרישת השר כחלון התפנתה משבצת בליכוד, אני קוראת לו לחזור לשורות הליכוד שכן יש לחזק את רשימת הליכוד ברשימה חברתית ורוני כהן עונה על הצרכים הללו.

 

אללי אדמסו (יועץ ראש הממשלה לענייני אתיופים וחבר כנסת טרי):

התייחס להשבעתו השבוע: לאחר שהשביעו אותי לכנסת ביקשו ממני להצביע לפיזורה. הייתה לי מערבולת בראש. מצד אחד יש לי רצון להישאר ומצד שני הייתי חייב להצביע לפיזור הכנסת. אהיה חבר כנסת עד הבחירות ואני קורא לכם לתמוך בי במשבצת העולים.

 

ג'קי לוי ראש עיריית בית שאן:

לליכוד חשובה סיעה גדולה. שתעמוד מאחורי ראש ממשלה וכך נמנע מהרכב קואליציה שישלוט ביד רמה. חשוב שיהיה גוש חזק. בידינו לעשות זאת.

לגביי הפריימריז הקרובים אמר לוי: "עלינו לחזק את ציון פיניאן ולבחור ברוני כהן, אין לי אינטרס ולכן אני חושב שרוני כהן הינו המועמד שבא עם הכי הרבה ניסיון. כמות המתמודדים בצפון היא הכי גדולה וזה בסדר אבל על הבוחרים לבחור את הטוב ביותר ואין לי ספק שרוני כהן ייבחר והציבור ירוויח חבר כנסת חברתי מצוין

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הכנס של איוב קרא הערב – בוטל

אלי חזן

כנס בנצרת עילית : נאמני ארץ ישראל בליכוד

אלי חזן

בוטל כנס הליכוד שתוכנן להתקיים הערב במלון איילנד בנתניה

אלי חזן

בדליית אל כרמל נוצרה "התקווה"

אלי חזן

הזמנה: יום שני, 19/11/2012, ב-19:00 יתקיים כנס פעילים בחיפה

אלי חזן

כנס עם דן מרידור ובני בגין

אלי חזן
דילוג לתוכן