19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

רונית טלבי : הלב והנשמה של הליכוד

ליכודניק הפעם שם דגש על רונית טלבי שפשוט החליטה יום אחד שיש להיאבק עבור ראש הממשלה והליכוד ברשתות החברתיות כשם שישראל נאבקת כנגד החרם. התוצאות שלה מרשימות עד עתה

 

רונית טלבי (פרבר) היא ישראלית טובה באמצע הדרך אך מי ששם לב למה שהולך בעמוד הפייסבוק ולקבוצות שהיא מנהלת יכול להבחין שהיא ליכודניקית בכל רמ”ח אבריה ושס”ה גידיה. היא מאוד מעריכה את ראש הממשלה וחלק לא מבוטל משרי הממשלה ומבקש להפיץ לכל את מעשיה של הממשלה ושל העומד בראשה.

רונית היא אלמנה, אם לשתי בנות וסבתא אוהבת לחמישה נכדים. כמו רבים מפעילי הליכוד הבולטים היא מגיעה מהרצליה. בעבר עסקה ביבוא ושיווק, ארגון כנסים, אירועים ותצוגות אופנה.

וכמו שצוין כיום היא משתדלת להביא את ניסיונה העשיר בתחום השיווק גם לפעילות ברשתות החברתיות לטובת העצמה של ממשלת ישראל והליכוד.

רונית משתדלת להמנע ממחלוקות אידיאולוגיות שמביאות לפירוד ופילוג. משתדלת להתמקד בטוב גם בחיים וגם בפוליטיקה. המוטו שלה בחיים: מעט אור מגרש הרבה מהחושך.

בראיון לליכודניק היא מבהירה את תוכניותיה לעתיד :

“לארגן כנסים ואירועים לפעילי ליכוד על מנת לשמר את הקשר בין הבוחרים והנבחרים.

לקרב את הלבבות ולאחד את הליכוד למשפחה אחת גדולה ושמחה”.

 

בהצלחה שיהיה לה כי ההצלחה שלה היא ההצלחה שלנו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אקוניס מוכיח שאפשר אחרת : מינה את ליאור אבבה ליועץ בלשכתו

אלי חזן

אסתר שטרית חוגגת יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

מתיצבים מאחורי דנון

אריק זיו ויזר

13 בספטמבר : אור יהודה אצל דדוש

עינר אביב

ליכודניק למען פולארד – חתמו על העצומה

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערם של ליאת פחימה ודוד מגידיש

אלי חזן
דילוג לתוכן