34.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

רון ירקוני – יועץ עם סטייל. בן אדם עם סגנון.

ברחוב הירושלמי אין אדם שלא מעריך אותו. בכנסת הוא מבצע את עבודתו בצניעות ובשקט. ‘ליכודניק’ מביא את סיפורו של רון ירקוני שניצח לאחרונה בסקר היועצים הגדול וחושף מה הסוד שלו

 

 

בסביבתנו, לא אוהבים את המונח “כיבוש” אך אם הייתי צריך לסכם את המפגש השבוע עם רון ירקוני בכנסת הייתי מסכם אותו במילה אחת: כובש. סליחה: אישיות כובשת.

 

הסקר שביצענו ברשת החברתית וכותרתו “היועץ המועדף עליכם”, היכה גלים ברשת, בתקשורת הפוליטית ובשיח הפנים מפלגתי. לאחר ניתוח התוצאות לא יכולתי שלא להתעלם מתופעה שבלטה מאוד. המנצח – רון ירקוני – הינו מצד אחד דמות מוּכּרת מאוד בעולם היח”צ והפרסום ומצד שני, היו בליכוד מי שמעולם לא שמעו עליו. איך זה יתכן שאלתי את עצמי ולאחר מכן ניסיתי להפנות אליו את השאלה ואז הבנתי בדיוק למה. שלוש פעמים ניסיתי לקבוע ולשכנעו שנפגש במטרה לחשוף קצת מאישיותו לציבור הקוראים, אך רון – עם אותה תשובה קבועה: “לא נעים.. לא צריך להתפאר.. אני מעדיף להתמקד בעבודה ולא לדבר על הישגיי”.

היום, כבר אין מי שלא שמע את השם רון ירקוני לאחר שניצח בפער עצום והוכתר כיועץ המועדף על ידי הגולשים. ירקוני בן 31 ומתגורר במושב אבן ספיר. הוא בעל תואר בתקשורת, דוברות ויחסי ציבור וכן למד ניהול הפקת אירועים ולימודי הנדסה.

 

לצד עבודתו כיועץ תקשורת לסגן שר הבינוי והשיכון ז’קי לוי, ירקוני עוסק גם ביח”צ עבור אישים ועסקים ירושלמים מוכרים. את תחילת דרכו כיועץ בעולם הפוליטי החל כיועצו של חבר הכנסת לשעבר דוד רותם ז”ל בעת ששימש כיו”ר ועדת חוקה, חוק ומשפט. לאחר מכן עבד ירקוני עם אלכס מילר בתקופת האיחוד בין מפלגת הליכוד לישראל ביתנו.

YRKONI_AVI_LEVI
תגובה מהירה הפכה משבר תקשורתי מלימון ללימונדה. ירקוני ולוי

בסביבת ירושלים הוא מוּכָּר גם כאיש יחסי ציבור ופועל לצד חיים אלדר. בין לקוחות משרד יחסי הציבור שבבעלות אלדר – אישיות מוּכּרת מאוד בעיר, ניתן למצוא את מיטב העסקים הירושלמים כמו: מסעדת “המוציא” (של המאסטר שף אבי לוי), “בית הכוון” מסעדתו של פיינליסט משחקי השף – אבירם חיוקה, קפה אביחיל, גן האירועים ‘קדמא’ ועוד. לפני מספר חודשים אירע משבר תקשורתי אצל אחד מלקוחותיו – מסעדת “המוציא” אך לאחר עבודה מאומצת ותגובה מהירה – התוצאות הדהדו ברחבי הרשת. הוא מספר: “ממקום שעלול היה לספוג מכה לא קלה – המסעדה, שכבר הצליחה לפני המשבר – הפכה למצליחה עוד יותר”. העולם הפוליטי והעולם העסקי-קולינרי אינם שונים מהבחינה בהיבט המקצועי. משבר הוא משבר ובמשברים צריך לטפל במהירות. פוסט שכתב ירקוני בעמודו של בעלי המסעדה, השף אבי לוי, זכה לחשיפה של למעלה מ-2.5 מיליון איש וכ-55,000 שיתופים.

 

לירקוני חשוב גם הפן החברתי ולאחר תחקיר קטן עם סביבתו גיליתי כי הוא עזר ל-3 משפחות להשיג קורת גג ולהינצל מחיי רחוב במסגרת הדיור הציבורי.
“אין דבר כזה לא להיות זמין לעזור. זו חובתנו” הוא אומר בצניעות.

YARKONI
מתלבש כמו חתן. ירקוני בסלון החתנים ‘מרקיזיו’

בנוסף לסטייל האנושי, ירקוני לא מזניח גם את הסטייל האישי. בעידן הג’אנק פוד, נדיר לראות בן אדם צעיר שמשכּים קום, שומר על תזונה, כושר, ואף מקפיד על לבוש אלגנטי. בזמן שאצל רוב האנשים תמונה בפייסבוק עם חליפה תעיד על אירוע ייחודי, אצל ירקוני – אלגנט זה דבר שבשגרה.

 

רון עדיין צעיר ועתידה לו קריירה ארוכה ועשירה אך בפרספקטיבה על הנפשות הפועלות בליכוד, סיפורו של רון הוא סיפורה של מפלגת הליכוד: אם מכירים מקרוב את האנשים ואת העשייה – מתאהבים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו”ר הכנסת נפרד מאשכנזי: יגיע לכנסת, השאלה רק מתי

אריק זיו ויזר

“מופז צריך לגייס את הערבים ולא לטוס לפגישות ראווה”

אלי חזן

דני דנון: “מקרה עזמי בשארה חוזר על עצמו בשנית”

אריק זיו ויזר

עימות חריף בין חברי ‘ישראל שלי’ לבין פעילי ארגון ג’יי-סטריט

אריק זיו ויזר

ח”כ לימור לבנת בתגובה לפרסומים על חידוש המו”מ עם סוריה בימים הקרובים:

אריק זיו ויזר

ברית הזוגיות צעד קטן לפיתרון גדול

דילוג לתוכן