19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

רוכבי האופנועים יגשימו את כוחם הפוליטי?

מעט מעל 2,000 רוכבי האופנועים שהתפקדו לליכוד במסגרת המאבק במחירי הביטוח, נקראים להצביע בפריימריס למפלגה ולתמוך בח”כים שסייעו

שעת המעשה הגיעה? רוכבי האופנועים שהתפקדו לליכוד נקראים להשפיע בפריימריס למפלגה. ניסים בנימין, מי שהיה הרוח החיה והלוחמת מאחורי המלחמה במחירי ביטוח החובה והביא את הקרב אל משכן הכנסת, קורא לרוכבי האופנועים שהתפקדו לליכוד להצביע בבחירות הפנימיות של המפלגה (פריימריז) ולתמוך בחברי הכנסת שסייעו בעצירת ייקור פוליסות ביטוח החובה. מהלך אותו יזם המפקח על הביטוח לשעבר מר ידין ענתיבי.

לפי רישומי מטה המאבק, מעל ל-2,000 רוכבי אופנועים התפקדו בשנים האחרונות לליכוד. למרות מספרם הקטן, מתוך 120 אלף המתפקדים לליכוד, ביכולתם של אלה להשפיע על בחירת המועמדים משום שאחוז ההצבעה בפרימריז עמד עד כה על 50 אחוזים בלבד. הרוכבים המתפקדים יוכלו אף להגדיל את כוחם במידה ופעלו יחד עם קבוצות מתפקדים נוספות כדוגמת התעשייה האווירית (חיים כץ) המונים כ-20 אלף מתפקדים.

רשימת חברי הכנסת שאמורים לזכות בקולות הרוכבים אינה גדולה ובראשה עומד חבר הכנסת כרמל שאמה הכהן, שהיה מוביל מאבק הרוכבים בכנסת. לצדו נמצאת דמות אחרת, פופולארית פחות נכון להיום והוא שר האוצר יובל שטייניץ. לדברי ניסים בנימין, שר האוצר המכהן עבר תפנית חדה וגם הוא תומך במאבקם של הרוכבים, בעיקר לנוכח התרומה הכלכלית שבשימוש בדו-גלגלי בישראל – חיסכון של מיליארד שקל בשנה לפחות כחיסכון על גודש התנועה בכבישי ישראל.

“שלוש שנים קשות עברו על שוק הדו-גלגלי בישראל” מציין ניסים בנימין ומוסיף – “אנחנו אמנם הצלחנו למנוע את ייקור ביטוח החובה לדו-גלגלי, שעל פי התוכניות אמור היה לעמוד כעת על 14,000 שקל בשנה ואף הצלחנו להוזיל אותו ולגרום לכך שהוא יוזל עוד בעתיד, אבל המסר לא עבר אל הצרכנים ואלה עדיין חושבים שביטוח החובה יקר כבעבר. רק במהלך משותף של הצבעה בפריימריס בליכוד ויחד עם היבואנים הגדולים, נצליח להחיות מחדש את שוק הדו-גלגלי בישראל”. ניסים, בעלי סוכנות “מוטוטסט” אף הקים באולם התצוגה שלו מרכז טלפוני ליצירת קשר עם הרוכבים המתפקדים, אשר זקוק למתנדבים למהלך החשוב.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תמונת מצב צעירים

אלי חזן

סניף רעננה: “ברכות לפרו’ שמחון על ניצחונו במחוז”

אלי חזן

ניסיון המחטף של מחוז הגליל

אלי חזן

הישיבות הציוניות עם קטי שטרית

אלי חזן

סגנית השר ד”ר לאה נס במפגש חברי ליכוד בזיכרון יעקב

אלי חזן

ד”ר עמנואל נבון מתגייס למען מערכת הבחירות של הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן