26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

רוח צעירה ואומנותית מנשבת במסדרונות המכלל למנהל באילת

בקרוב יפתחו במכלל למנהל באילת שני קורסים שונים מאוד במהותם מהרוח שהמכללה הציעה עד כה. מדובר בקורס העצמה אישית באמצעות משחק וקורס סטיילינג. שני הקרוסים שונים בתכנים וברוח שנשבה עד כה במכללה והם גוררים לעיר משב רוח רעננה של תחומים ומרצים חדשים.
– קורס העצמה אישית באמצעות משחק כולל תכנים העוסקים בשילוב עולם האימון והקווצ’ינג לבין יסודות המשחק והתיאטרון. אז אם עדיין לא מימשת את השחקן שבך ואתה מרגיש שאתה צריך לעשות משהו שונה ואחר עם חייך המכללה למינהל פותחת בפניך קורס עשיר, מרתק השוזר בתוכו תהליך אימון אישי.
– קורס הסטיילינג שגם ייפתח בקרוב יפנה לשני קהלים בוגרים ואף לבני הנוער בו ישולבו תכנים מעולם העיצוב, האופנה וסגנון החיים הטובים.

שני הקורסים בהחלט מביאים משב רענן של תכנים שלא נראו עדיין בעיר אילת ויש בהם אולי להכניס לחיינו אווירה קצת יותר מחברת לעולם התרבות והאומנות. המכללה למינהל שחרטה על דגלה את החיבור לקהילה ומתוך הקשבה זו לצרכי הקהילה מביאה אלינו תחומים שלא נראו עד כה בעירנו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שמעון גפסו מציג : ניהול עירייה למופת

אריק זיו ויזר

צעיר מבטיח : משה שטרית מונה לסגן ראש עיריית בית שמש

אריק זיו ויזר

המחאה של אילן כהן ?

אלי חזן

נס ציונה: “רב ומורה רוחני” לבני העדה האתיופית לא בעירנו

אריק זיו ויזר

רביבו מנסה למנוע תמיכה רחבה של חברי ליכוד בכירים במרציאנו

אלי חזן

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן
דילוג לתוכן