28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

רוחות מלחמה /מאת:אריאל מורלי

בשבוע האחרון אנחנו עדים למתקפה של חיילנו על קיני הטרור הפלשתינאי בראשות החמאס בעזה. טרור זה כבר שנים מנטרל את היכולת של תושבי גוש קטיף, קיבוצי הנגב המערבי הסמוכים לרצועה, שדרות, אשקלון, אשדוד והחל מהשבוע גם בירת הנגב באר שבע. אין ספק שזה זמן לאחדות בעם. מחמם את הלב לראות את נתניהו, ברק וליבני פועלים יחד על מנת להקנות הצלחה לפעולה הזו, תוך כדי התעלמות מהבחירות הקרבות. הגענו לשעות הקשות בהן כל אזרחי ישראל מתאחדים כולם יחד.

צריך להיות ברור לכל בר דעת שהצדק איתנו. מדינת ישראל ניסתה בשנים האחרונות את כל האפשרויות שהיו בכדי לחתור לשלום. בכולם העלנו חרס בידינו. נתנו אוטונומיה והקמנו את הרשות הפלשתינאית בהסכמי אוסלו, נתנו לשוטרים פלשתינאים רובים שכוונו לעברנו באירועי מנהרת הכותל והאינתיפאדה השנייה, הגבנו באיפוק כאשר הפגיזו חפים מפשע ביישובי גוש קטיף ומאוחר יותר בישובים הסמוכים לרצועה, גירשנו את תושבי גוש קטיף האמיצים מבתיהם והשארנו אותם בחוסר כל תוך הרס של חבל ארץ משגשג ומסירתו לחוליות מחבלים ללא שום הסכם ותוך סיכון ממשי במלחמת אחים, המשכנו לבלוע רוק כשהפגיזו באופן יומיומי את שדרות והסביבה, לא הגבנו כשחטפו לנו את גלעד, השארנו מעברים פתוחים לרצועה רק בגלל שאנחנו אנושיים ואפשרנו את המשך החיים באזור שבחר בארגון טרור שאפילו אינו מכיר בזכותנו להתקיים כמדינה וגם כשהפגיזו את תחנת הכוח אשר מספקת להם חשמל. כל ההבלגות הללו הובילו אותנו למצב שבו קרוב למיליון אזרחי ישראל נמצאים תחת איום של טילים על בתיהם, לא עובדים, לא לומדים ולא יכולים לצאת מהבית.
על כל אלו אנחנו יודעים בבירור שהצדק איתנו. עלינו להבהיר זאת לכל. אין מדינה נורמאלית שהייתה סובלת הפגזות במשך שנים. הצדק איתנו ועל כן עלינו לעמוד בחזית משותפת ולתמוך בחיילי צה”ל ובתושבי הדרום. עלינו להבהיר את צדקתנו לכל אלו המרחמים על חיי תושבי הרצועה שבחרו בשלטון של טרור. זה שאצלנו אין הרוגים רבים כמותם זה נס ותו לא! מאות טילים שמתפוצצים בבתי ספר וגני ילדים אמורים להרוג. ראוי שכל יפי הנפש אשר מדברים על זכויות אדם שנרמסות יביטו אל אחיהם ויראו שתושבי הנגב המערבי אינם נהנים מזכויות אלו כבר שנים רבות. אל תנהגו באיפה ואיפה. אל תקניטו את חיילנו! חורה לי מאוד שתומכי השמאל בראשות מרצ לא תומכים בחיילנו ומעדיפים לראות את סבלם של אלו שבחרו בטרור. אני קורא להם להצטרף לאחדות הלאומית שיש כעת בעם. אל להם לשכוח לאיזה צד הם שייכים.
עלינו לעמוד יחד כולם כאחד כל אזרחי המדינה, לחזק את ידי צה”ל ותושבי הדרום, לעמוד יחד אל מול קריאות פוסט-ציוניות שעולות מתחילת הפעולה ולהניף בגאון את דגלנו ולדאוג שיתנוסס לנצח. ולכל מי שדואג לשלום, שיזכור: כשהערבים יניחו את נשקם- לא תהיה עוד מלחמה. אך כשישראל תניח את נשקה- לא תהיה עוד ישראל.

אריאל מורלי
יו”ר תא לביא באוניברסיטה העברית



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכוד1 ותא לביא נפגשו עם השר בוגי יעלון

אריק זיו ויזר

שר האוצר שטייניץ: “אבחן מחדש כדאיות פרוייקט כביש מספר 1”

אריק זיו ויזר

כץ חוגג בסוכות את חג-החירות /מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

העסקתו של ניר חפץ תדון במזכירות?

אריק זיו ויזר

הסתה בחסות הריאליטי/מאת:מיכל מנין

אריק זיו ויזר

אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. יש קנקן חדש מלא ישן, וישן שאפילו חדש אין בו.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן