19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

רוב של חילונים במפגש המטה החרדי בליכוד

המטה החרדי בליכוד, בראשות יעקב וידר, ערך מפגש חברים בבני ברק. אורח הכבוד היה חבר הכנסת משה פייגלין. לפי הזמנות אמורה היתה להגיע גם חברת הכנסת מירי רגב, אך היא נעדרה.

 

המפגש בבני ברק היה מיוחד במינו בגלל תמהיל הקהל. מי שציפה לראות קהל של ליכודניקים חרדים, נוכח לראות רק מעט מאוד חרדים בקהל. רוב הקהל היו חילונים או חובשי כיפות סרוגות. רבים היו מקבוצת הצעירים בליכוד. היו גם לא מעט נשים, רובן ללא כיסוי ראש, ולובשות מכנסיים ולא שמלה צנועה. בקהל המעורב ישבו גברים ונשים בערבוביה. בכל סניף זה היה מתקבל בטבעיות, אבל לא בבני ברק אצל המטה החרדי. המפגש נערך באולם ארועים שבקומה מעליו נמצאת ישיבה חרדית, ובקומה מתחתיו מתחתיו מקווה טהרה.

נראה שמטרת המפגש היתה קידום מועמדים שמתמודדים על הבחירות הקרובות למזכירות הליכוד ולמוסדותיו. ראינו בקהל כתריסר מועמדים.

לא רק הקהל היה שונה ומיוחד, אלא גם תוכן הדברים שנאמרו במפגש. במפגשים ובכנסים אנו מורגלים לשמוע ח"כים ושרים שמדווחים לפעילי הליכוד "מה עשיתי בזמן האחרון". לעומתם, במפגש הזה של המטה החרדי העדיף משה פייגלין לתת לקהל לדבר ולשאול שאלות. אנשים בקהל שאלו שאלות רבות, וח"כ פייגלין השיב עליהן. חלק מהשאלות באו מהחרדים שבקהל שביטאו כעס על הליכוד ופגיעה בציבור החרדי. פייגלין הציג בתשובה את עמדתו.

בקהל בלטו גם משתתפים משתי קבוצות. היו שם אנשים מתנועת "זכויות הגבר" שהציגו את העוול שנעשה להם במסגרת עודף הזכויות לנשים גרושות. הם בלטו בגלל חולצות מיוחדות שלבשו, ועליהן היה מודפס "א' זה אבא". אחד מהם אמר שהקבוצה כוללת כ30,000 חברים שרובם התפקדו לליכוד בזכות התמיכה של פייגלין בדרישתם לשוויוניות.

קבוצה אחרת היתה של הומואים שטרחו להגיע גם למפגש בלב עיר הקודש החרדית בני ברק. ראש הקבוצה התנצח עם פייגלין על עמדתו בנושא חוק הפונדקאות, ועל יחס המדינה לזוגות חד מיניים שרוצים להביא לעולם ילד בהליך פונדקאות או באימוץ. פייגלין השיב בנאום על חשיבות מוסד המפשחה והמסגרת המשפחתית, אך דבריו נקטעו מפעם לפעם בקריאות ביניים של ליכודניקים שאינם מסכימים עם גישתו.

נראה שעיקר החשיבות של המפגש היא בעצם קיומו, ולא בדברים שנישאו בו. המפגש והאנשים שהגיעו גם מסניפים רבים ומרוחקים של הליכוד מראים שהתנועה שלנו חיה ובועטת. תוססת. עודנה מלאת חיים ופעילות. לפני שנים היינו מורגלים בכנסים רבים של פעילי ליכוד בכל מיני מסגרות, אולם לאחרונה גוועה הפעילות. נראה שרק קבוצת תדמור מתל אביב ממשיכה במסורת הכנסים והמפגשים עם ח"כים ושרים מהליכוד. על רקע זה המפגש שערך יעקב וידר היה משב רוח רענן. שוב אנו רואים אקשן ורוח קרב צעירה בין פעילי הליכוד



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כבר מערבבים את קדימה ?

אריק זיו ויזר

חגיגות הסהרנה שהתקימו היום בהשתתפות השר סילבן שלום, השר יוסי פלד,ראש עירית ירושלים, בעלי בית"ר גומא אגיאר ונכבדים נוספים

אריק זיו ויזר

ח"כ משה כחלון סייר היום בישובי המועצההאזורית שומרון.

אריק זיו ויזר

שטייניץ בחיפה : המדיניות הכלכלית חכמה ונועזת

אריק זיו ויזר

אלעד ומזל מרון מבקשים להודות לחברים ולחברות בתנועה

אלי חזן

המחאה מתרחבת בליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן