18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

רוברט סיבוני נציג הליכוד באילת/מאת:אריק זיו

רוברט סיבוני (53), תושב אילת מזה 14 שנים, נשוי למירה ואב לשניים, עלה לארץ ממרוקו בשנת 68. ארבע שנים אחר כך, לאחר שסיים את לימודיו בבית ספר דתי, התגייס סיבוני לצה"ל ושירת בחיל האוויר. לאחר שסיים את שירות החובה חתם קבע והמשיך את שירותו בחיל, עבר קורס קצינים ומילא שורה ארוכה של תפקידי מטה ושטח משולבים ופרש לגמלאות לאחר 25 שנות שרות בדרגת רס"ן. מיד לאחר הפרישה לפני כ- 14 שנים עבר דרומה, בחר להתגורר באילת והחל לעסוק בעסקי תיווך ונדל"ן. במקביל החל לעסוק בפעילות ציבורית ענפה ונבחר לעמוד בראש וועד שיקום שכונות באחת השכונות הוותיקות של אילת. שימש כיו"ר עמותה של אנשי צבא, משטרה, ובעלי מקצוע חופשי שבנתה את אחת השכונות האיכותיות באילת. לפני כשמונה שנים נבחר לעמוד בראש הסניף המקומי של ארגון 'צוות' (ארגון גמלאי צה"ל). בנוסף לפעילותו הפרטית והציבורית משמש סיבוני כיו"ר ארגון המתווכים.
השנה התמודד על תפקיד יו"ר הנהלת סניף הליכוד באילת. לאחרונה הציג מועמדותו וביקש את תמיכת התנועה בהתמודדות לתפקיד ראש עיריית אילת. סיבוני היה המועמד היחיד שהציג את מועמדותו לתפקיד הרם והוא ממתין להחלטתה של הוועדה המוניציפאלית העליונה בליכוד בנושא זה.

"הרעיון ללכת לפוליטיקה מקנן בי זמן רב ואין זה שיגעון של רגע. זו היא תוצאה של חשיבה רבת שנים בה תמיד רציתי להיות בתוך המערכת כדי לשפר, לעשות למען התושבים ולמען שיפור איכות חייהם בכל התחומים", מסביר סיבוני.

את המודלים למנהיגות חיובית לוקח סיבוני משני אישים שדרך התנהלותם גיבשה את דעתו והיוותה גורם בעל השפעה מכרעת על דרכו. הראשון הוא רון חולדאי – ראש עיריית תל אביב שהיה מפקדו של סיבוני בחיל האוויר ולאחר שהתמנה לראשות העירייה הציג דרך ניהול שונה וביצועים מדהימים תוך זמן קצר והשני הוא ראש התנועה בנימין נתניהו שהוכיח עשייה תוך שינויים מהותיים בתפקידיו השונים ובעיקר במשרד האוצר, שם הצליח להוציא את ישראל מהשבר הכלכלי והביא אותה תוך זמן קצר לצמיחה כלכלית. "המשותף לשניהם". אומר סיבוני, "היא האמונה כי אם תתמיד בדרך תגיע בסופו של דבר להצלחה המקווה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עכו ללא הפסקה

אריק זיו ויזר

ראש עיריית ירושלים נגד תלמידי העיר.-אריק זיו

אריק זיו ויזר

סיורי סניפי הליכוד

אריק זיו ויזר

"הב לנו שלוחה"

אלי חזן

"לכל חברי תנועת הליכוד".ברחובות

אריק זיו ויזר

המועמד המוביל של הליכוד בכפר סבא הכריז על מועמדותו

אלי חזן
דילוג לתוכן