26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

רה”מ נתניהו באולפן: “לא רוצים מוטציה, לא רוצים רוטציה”

במהלך מבריק ערב הבחירות, נחת ראש הממשלה נתניהו באולפן החדשות בערוץ 12 לראיון אצל יונית לוי – כדי לחזק ולהשלים את מהלך גיוס הקולות והמנדטים הדרושים להקמת ממשלת ימין על מלא בת 61 מנדטים לפחות.

במהלך הראיון התייחס ראש הממשלה נתניהו למספר סוגיות ובראשונה לעניין הטיפול בקורונה ובהתנהלות הממשלה ביחס לניהול המשבר. ראש הממשלה ציין כי ישראל תהיה המדינה הראשונה בעולם לצאת ממשבר הקורונה הודות למיליוני חיסונים שנרכשו על ידי המדינה למען האזרחים; והודות לניהול מושכל של סגירת גבולות המדינה בזמן אמת ובתגובה למציאות שהתפתחה (ולא בהתבסס על הנחות או השערות).

בהתייחס להקמת הממשלה העתידית, ציין נתניהו כי כפי שהוא רואה את הדברים לא ימנה את איתמר בן גביר כשר בממשלה, לאור התבטאויותיו בעבר; אולם רואה בו כחבר קואליציה. ביחס לכך אמר ראש הממשלה: “אנחנו עומדים על ספה של הזדמנות היסטורית להקים ממשלת ימין על מלא, אנחנו נקבל את ה-61 מנדטים שאנו זקוקים להם, ויותר מכך”.

“לא רוצים – לא מוטציה, ולא רוטציה” אמר רה”מ נתניהו במהלך הראיון, וכיוון לכך שבבחירות הקרובות יש לעשות מאמצים גדולים כדי להביא את 61 המנדטים הדרושים להקמתה של ממשלת ימין ובכך לא להזדקק למי שיכנסו לממשלה על תקן “רוטציה”. במובן הזה, המוטציה הפוליטית הזאת עבר זמנה בישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשת “בחקותי” – הברכה שבקללה

אלי כהן

בכיוון הסכם סחר חופשי בין ישראל לאוקראינה

אריק זיו

סניף הליכוד ק. מלאכי מזמין לכנס פעילים

מערכת ליכודניק

קרולין גליק עיתונאית ופרשנית מבריקה

מערכת ליכודניק

פירוט עסקים מותרים ואסורים בזמן הסגר

הרויזיוניסט

Hoy comenzó en Israel la campaña de vacunación contra el coronavirus

Daniel Nehemia
דילוג לתוכן