24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

רגינה אברמוביץ’ – עולה בליכוד

הליכוד היה מאז ומעולם ביתם של קבצי נדחי ישראל. הוא נתן לכולם הזדמנות שווה וסיפורה של רגינה אברמוביץ’, פעילה מרכזית בקרב צעירי הליכוד, יכול להמחיש זאת במיוחד. ליכודניק ממשיך לחשוף את פעילותיו המרכזיות

כשהייתה רגינה אברמוביץ’ בת 5 עלתה לארץ עם כל משפחתה – ההורים, הסבים והסבתות, הדודים והדודות ועוד קרובים וקרובות. כולם כולם ראו בעלייה לארץ זכות שאת שורשיה ניתן למצוא באבות אבותינו. אחרי ככלות הכל הסבים וההורים שלה גדלו בגולה בסביבה מנוכרת ליהדות. יותר מכך, הם נאלצו להילחם על מנת לשמור על דתם שהרי בברית המועצות נאסר על היהודים בתקופות שונות להחיות את הדת היהודית. זאת ועוד, הסבא והסבתא ז”ל עברו את כל מלחמת העולם השניה וראו את הזוועות מקרוב. הסבא של רגינה היה קצין בצבא בריה”מ ושיחרר את מחנה ההשמדה מיידנק. הוא עשה זאת תוך ידיעה מרה שהוא איבד חצי ממשפחתו במלחמה. לפחות הוא סיים את המלחמה עם עיטורי גבורה. סבתה מצד שני ברחה יחד עם משפחתה מהנאצים אל המזרח הרחוק תחת הפצצות תוך שבדרך הם סובלים מרעב וממחלות. רגינה נולדה באוקראינה ואין תימה כי כשעלו הוריה לארץ הם הודו לאל שזכו להגיע לכאן. הם גם הקפידו לחנך אותה תוך הדגשה שאין לנו, ליהודים, מקום אחר בעולם מלבד מדינת ישראל ואנו צריכים לשמור עליה. זהו, אם כן, המטען הערכי שהיא נושאת בקרבה.  

 

רגינה מוכרת לצעירי הליכוד מהעיר חולון. העיר בה גדלה והעיר היא בה גרה עד היום. את השירות הצבאי עשתה כתצפיתנית באזור ירושלים.

 

לאור מה שאת מתארת לי, מה הייתה המשמעות בעינייך של השירות הצבאי ?

“הואיל ובצבא הייתי תצפיתנית בעוטף ירושלים, ראיתי בתפקיד זה זכות בלשמור על חלק קטן מגבולות ירושלים”.

 

הגעת ממשפחה מאוד ערכית השייכת לתרבות הרוסית, מעניין לדעת מה למדת באוניברסיטה ?  

“כיום אני עושה תואר שני בהנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת ת”א, תואר ראשון עשיתי בהנדסת אוירונאוטיקה וחלל בטכניון”.

 

איך הגעת לליכוד ?

“קיומה של מדינת ישראל ועתידה היו חשובים לי תמיד אך רק בסיום התואר הראשון התחלתי בעשייה. לפיכך נרשמתי ל”מכון למנהיגות העתיד” בשדרות בו עברנו קורס של שנה וחצי וקיבלנו הכשרה בתחום הציבורי, הפוליטי והחברתי. במהלך הקורס הבנתי שכדי להשפיע מבפנים צריך לקחת צד פוליטי ולא לשבת על הגדר. האידיאולוגיה של הליכוד שבנויה על תורת ז’בוטינסקי הייתה הכי קרובה לליבי. תמיד הזדהיתי עם ערכי הליכוד וכשנאלצתי לבחור צד היה לי ברור שאני מתפקדת לליכוד. ואז הצטרפתי לצעירי הליכוד”.

 

מדוע דווקא פעילות הצעירים ?

“פעילות הצעירים היא מאוד חשובה. היא מאפשרת לנו כצעירים להשפיע על מה שקורה במציאות היומיומית.

במסגרת פעילות הצעירים מתקיימים כנסים עם שרים וחברי כנסת בהם הצעירים יכולים להביע את דעתם,

טיולים לירושלים ואתרי מורשת המחברים אותנו לערכי ציונות ואהבת הארץ, וכן נפתחו פורומים לצעירים שבהם כל אחד יכול לבחור תחום בו הוא מעוניין להשפיע, להצטרף לפורום העוסק בנושא ובמסגרת הפורום להעלות רעיונות והצעות לשינוי”.

 

ומה בעצם המטרה? לא מעט מתנגדים טוענים שזו פעילות אוויר ?

“המטרה היא להעלות רעיונות אלה במסגרת הפורום לשרים וחברי הכנסת הרלוונטיים לצוך גיבוש הצעות חוק וטיפול בנושא. פעילות זו נותנת הזדמנות לכל חבר ליכוד צעיר להשפיע. כך למשל עקרונות המאבק על יוקר הדיור והמחייה הם רלוונטיים למציאות שלנו היום. אך הסיבה לבעיות אלה היא תוצאה של הממשלות שהיו לפני”.

 

ובהקשר הזה, את לא חושבת שלממשלה יש אחריות ? ובכלל, מה את חושבת על המחאה בכלל?

“הממשלה הנוכחית התחילה לטפל בבעיות האלה עוד הרבה לפני תחילת המחאה, השינויים לא יכולים לקרות ביום אחד אלא דורשים זמן, כך שכל המחאה הזו אינה רלוונטית. למארגני המחאה אין עדיין מסמך דרישות מסודר, וכל עוד לא הוגדרו דרישות לא ניתן למצוא פתרון לבעיות, וכך המחאה יכולה להימשך עוד ועוד. בנוסף מארגניה נמצאים בצד השמאלי של הקשת הפוליטית ומקבלים מימון מארגוני שמאל בארץ ובעולם משני הדברים האלה ניתן לראות שמטרת המחאה היא לא להביא לשינוי חברתי אלא להפיל את הממשלה הנוכחית בשל היותה ממשלת ימין, או לפחות לחבל בפעילותה. בתחום החברתי הממשלה הנוכחית עשתה הרבה מעבר למה שעשו קודמותיה, לכן המטרה בהחלפת הממשלה היא לא לעשות שינוי חברתי, אלא מדיני. הממשלה הנוכחית בראשות הליכוד רואה את המציאות בצורה ריאלית ומבינה שויתור על שטחים נוספים לא יביא את השלום.

בנוסף לכך נשפך כל כך הרבה דם על גבולות מדינת ישראל של היום וכל ויתור יכול להביא לשפיכות דמים נוספת בעתיד. המאבק הזה נועד לחבל במדיניות הממשלה ובכך לקדם את הקמת המדינה הערבית”.

 

ומה דעתך המדינית על ראש הממשלה בנימין נתניהו ?  

“ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו אמר בנאומו מול נשיא ארה”ב אובמה כי ישראל לא תהיה מוכנה לחזור לגבולות 67,וכי מדינה ערבית נוספת אם תקום תצטרך להכיר בישראל כמדינה יהודית ולעזוב את הטרור, אני תומכת במדיניות זו. רה”מ בנימין נתניהו הוא ראש ממשלה ראוי, הוא לא מחלק שטחים, ביטחון המדינה עומד אל מול עיניו

וגם בתחום החברתי והכלכלי הוא הביא לשיפור גדול, צמצום הבטלה ועמידה בפני המשבר הכלכלי העולמי”.

 

רגינה אברמוביץ’ היא ללא ספק עולה בליכוד.  

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

כ”ץ לצעירי הליכוד:” יישר כח על עבודתכם, המשיכו בעשייה הפוליטית”

אריק זיו ויזר

“יחד – נחזיר את הכוח לצעירים !”

אלי חזן

איפה צעירי הליכוד?

Gilad Trugbild

לסניף הליכוד בכפר סבא כבר יש מועמדת לרשימה

אריק זיו ויזר

לוז צעירי הליכוד השבוע בתאים הפוליטיים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן