18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

רגב : "הכנסת מצדיעה לאנשי המילואים"

כנסת ישראל מצדיעה למערך המילואים. לראשונה משכן הכנסת יקדיש יום שלם של דיוני הוועדות השונות לסוגיות העומדות על סדר יומו של מערך המילואים לרבות הבעיות והקשיים, המלווים מערך זה.

ביום המילואים הקרוב תציין הכנסת ב 24 לחודש את יום המילואים. במסגרת זו תקיים הכנסת שורה של דיונים בוועדות השונות. חברת הכנסת (תא"ל במיל) מירי רגב שרתמה את הכנסת לטובת העניין, ביקשה שהכנסת תשדר מסר ברור למערך המילואים: "אנחנו למענכם ובשבילכם".

ועדות הכנסת יעצרו את דיוניהם השוטפים ויקדישו מספר שעות לטובת קידום יוזמות חקיקה שהונחו על שולחנם. בין הדיונים, הצעות חקיקה שיזמו חכי"ם מכול סיעות הבית לרבות הצעות חקיקה אותם מבקש לקדם משרד הביטחון ונציגי צה"ל.

 

בתום דיוני הוועדות יערך באודיטוריום אירוע מיוחד בראשותו של יו"ר הכנסת שנרתם מיד ליוזמתם של ח"כ רגב וח"כ כבל. האירוע המרכזי יעסוק בסוגיית שוק העבודה ואנשי המילואים זאת בעקבות פיטור מג'דים וסמג"דים שמשרתים יותר ממאה ימי מילואים בשנה. באירוע יוצגו סרטים, מחקרים אודות מערך המילואים. באירוע ייקחו חלק סגל הפיקוד הבכיר של המטה הכללי.      בתום האירוע המכובד תקיים הכנסת מושב מיוחד שרובו ככולו יוקדש למערך המילואים בהשתתפות יו"ר הכנסת שר הביטחון וח"כים.

ח"כ רגב: " יום מילואים הוא ביטוי לחולשת המערכות העוטפות את ציבור המשרתים במילואים.  ניסיון החיים והזמן מלמד אותנו כי סקטור המבקש לעצמו "יום מיוחד" כנראה שמאחור מסתתרת בעיה.  מדוע מ"פ ומג"ד מתבייש להסתובב במקום העבודה שלו עם מדי ב' מיוזעים? מדוע הוא בוחר להתלבש בחניון תת קרקעי לבל יראו אותו מעסיקיו שוב על מדים? אני קוראת להם "מתלבשיי החניונים" אותם מ"פ מגדים מחטים שעושים יותר מ100 ימי מילואים בשנה מוציאים את עצמם מצטדקים ומסבירים למעסיקיהם, למה לא לפטר אותם ממקם העבודה. אנחנו דחקנו אותם אל הקיר. זה כבר לא כל כך(in) להיות במילואים. לא להם הבושה, אלא לנו.

 

יושבת ועדת המשנה לכוח אדם ומילואים : "נחשפתי בשנים האחרונות למצוקות הרבות של מערך חשוב זה. מדינת ישראל חייבת להעלות על נס את אלו הנושאים בנטל ההגנה על בטחון המדינה ואזרחיה. מאידך מדינת ישראל חייבת להוקיע מן המחנה את אלו המשתמטים משירות. המטרה של היום הזה להעביר מסר של גאווה והוקרה".

 

לו"ז ותוכן הוועדות , ההזמנה באתר האינטרנט של ח"כ מירי רגב.

http://www.miri-regev.co.il



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תגובת יולי אדלשטיין לדברי אולמרט בישיבת הממשלה

אריק זיו ויזר

לוין : הדמוקרטיה צריכה להגן על עצמה

אריק זיו ויזר

תוכנית ארועים שבועית יום שני, י"ז בשבט תש"ע,1.2.2010

אריק זיו ויזר

ועדת הכנסת דחתה את בקשת החסינות של ח"כ סעיד נפאע

אריק זיו ויזר

יו"ר ועדת החו"ב: "אין פתרון? לא מקובל עליי"

Gilad Trugbild

ח"כ יריב לוין בפניה לשר המשפטים: הקם צוות לבחינה מחדש של דו"ח ששון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן