26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

רביבו מנסה למנוע תמיכה רחבה של חברי ליכוד בכירים במרציאנו

רביבו פחד להתמודד בבחירות מוקדמות עם אל”מ (במיל’) עמוס חג’ג’ והצליח למנוע אותן באמצעות סקר עלום. כעת חושש רביבו מהתרחבות התמיכה של חברי ליכוד בכירים בלוד בח”כ לשעבר יורם מרציאנו, ומנסה למנוע אותה באמצעות ניסיון להדיח חברים במועצת סניף הליכוד.

 

 

הליכוד סוער בלוד על רקע הבחירות המוניציפאליות שייערכו שם ב – 22 באוקטובר השנה. חברי ליכוד מרכזיים בסניף הלודאי כבר הביעו את תמיכתם במועמד העצמאי יורם מרציאנו, והם מבהירים כי מדובר במועמד חזק ונחוש אשר רק הוא יכול להביא לשינוי המיוחל בעיר.

הם טוענים כי רביבו אינו צפוי להביא שום שינוי לעיר, והראיה לכך היא התמיכה המאסיבית שמעניקה לו הנהלת העיריה וראש הועדה הקרואה ניצן, מתוך ציפיה כי יגמול לה לאחר הבחירות.

התפתחות נוספת נרשמה לאחרונה לאחר שהתברר כי רביבו, אשר חשש מהתמודדות בבחירות מוקדמות מול אלוף משנה במיל’ עמוס חג’ג’, הצליח להביא לביטול הבחירות המקדמות ולהכרזתו כמועמד התנועה. פעילי תנועה רבים, ובראשם תומכיו של עמוס חג’ג’ הודיעו כי לא יתמכו במועמד חלש החושש מהתמודדות, והביעו תמיכתם במרציאנו ופועלים לבחירתו.

הכרסום במעמדו של רביבו מגיע גם מכיוונו של פעיל התנועה הותיק גיל חדד, אשר הועדה המוניציפאלית בליכוד אישרה לו להתמודד באופן עצמאי מול יאיר רביבו.

השבוע הגיש מקורב של רביבו עתירה לבית הדין של הליכוד בדרישה לפסול חברי מועצת סניף הליכוד בלוד, בטענה כי הם תומכים ביורם מרציאנו. בכך מנסה רביבו למנוע מפעילי ליכוד נוספים להצהיר על תמיכתם ביורם מרציאנו, ולעצור את סחף התמיכה לה זוכה מרציאנו בקרב חברי ליכוד בלוד.

בעתירה ביקש מקורבו של רביבו להדיח ממועצת הסניף את החברים ליאור ברדוגו, סלומון אוחנה, בנימין סמואל ויואל פברקר, בשל תמיכתם לטענתו ביורם מרציאנו.

כל החברים הללו הם דמויות מוכרות בציבוריות הלודאית וחברים וותיקים ובכירים בתנועת בתנועה ובסניף המקומי שלה. ליאור ברדוגו הוא מנכ”ל חברת פרי נדל”ן ופעיל בגרעין התורני בלוד, סלומון אוחנה הינו מהחברים הוותיקים ביותר בסניף הליכוד בלוד וכמעט סמל מקומי, ובנימין סמואל ויואל פברקר הם ממנהיגי העדה ההודית בלוד.

העתירה עוררה התמרמרות רבה בקרב חברי התנועה בלוד, אשר טוענים כי שוב מנסה רביבו החששן להשתלט בכוח על סניף הליכוד בלוד ולבלום באופן לא דמוקרטי את התמיכה הסוחפת לה זוכה מרציאנו בקרב חברי הליכוד בלוד.

בתגובה לעתירה הודיע ליאור ברדוגו כי אין לו כוונה להשתתף בבחירות לרשימת הליכוד למועצת העיר, וזאת לאור כוונתו להשתלב ברשימתו של יורם מרציאנו. שאר המשיבים לעתירה דחו את טענותיו הפחדניות של רביבו, והעתירה בנוגע להם נדחתה.

כעת נותר לנו לצפות לתוצאות הבחירות לרשימת הליכוד למועצת העיר, אשר המועמדים הבולטים בהן יהיו ראשי הסניף אמיל חדד, הוא או חתנו, רפי קטאשווילי, והפעילים שבתאי קטש ואלי סער …

פעילים ותיקים מספרים כי בניגוד למועמדים בעבר או בערים אחרות, רביבו חסר את הכריזמה והמנהיגות הנדרשת, אין לו כל משקל בקרב חברי מועצת הסניף ולא תהיה לו כל השפעה ממשית על הרכב הרשימה העתידית. הם צופים כי חברי רשימת ליכוד העתידית יתנהלו באופן עצמאי ולא יהיו מחויבים לבחירתו של רביבו לראשות העיר.

כל שנותר כעת הוא להמתין לבחירות לרשימת הליכוד למועצה, אשר אין ספק כי בסיומן יהיו מאוכזבים רבים.

יהיה מעניין.






 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נצחון ברור לכרמל שאמה ברמת גן/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

שלושים שנה למועצה האזורית שומרון

אריק זיו ויזר

במי יתמכו ליכודניקים ברעננה ?

אלי חזן

ממשיך המסע של פרי כהן למען צעיריה של טירת כרמל

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים הסופית למועצות הערים

אריק זיו ויזר

הסקרים חד משמעיים בלוד : יורם מרציאנו הוא ראש העיר הבא

אלי חזן
דילוג לתוכן