23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

ראש עירייית נס ציונה, יוסי שבו, מתמודד על תפקיד יו"ר מרכז הליכוד

יוסי שבו, המכהן כראש עיריית נס ציונה מאז שנת 1993, הודיע על התמודדותו לתפקיד יו"ר מרכז הליכוד.

 

"חשוב לי שחברי מרכז הליכוד יידעו שהיום, יותר מאי פעם, הליכוד זקוק למנהיגות מנוסה ואחראית, שתנהיג את מוסדות המפלגה אל מול האתגרים הניצבים בפנינו וב-30.6 יבואו להצביע עבורי לראשות מרכז הליכוד".

 

יוסי שבו, המכהן כראש עיריית נס ציונה מאז שנת 1993, הודיע על התמודדותו לתפקיד יו"ר מרכז הליכוד. שבו נולד במצרים ועלה לארץ עם משפחתו בשנת 1950, התגייס לצה"ל, שירת כלוחם וכקצין בצנחנים, מילא שורה ארוכה של תפקידי פיקוד ומטה בצה"ל והשתחרר בדרגת אלוף שמנה. בוגר תואר שני בחוג למדעי המדינה, יחסים בינלאומיים ומנהל ציבורי של אוניברסיטת תל אביב וחבר מפלגת הליכוד מאז שחרורו מצה"ל בשנת 1986. נחשב לנץ בדעותיו ומצד שני בעל ראייה פרגמטית ומפוכחת של המציאות. בראשית דרכו נמנה על מחנה שרון ואף נשלח על ידו לכהן כציר כלכלי בשגרירות ישראל במצרים.

 

 בניגוד לרבים שנמנו על מחנה שרון וערקו עמו למפלגת 'קדימה' לאחר יישום תכנית ההתנתקות שהגה שרון, נותר יוסי שבו נאמן למפלגה ולדרכו המדינית של הליכוד וחבר למחנה נתניהו בטרם נבחר הוא לראשות הממשלה.

 

 במהלך ארבע קדנציות רצופות כראש עיר, הפך יוסי שבו את העיר נס ציונה לפנינת השפלה המובילה בחינוך, בתרבות ובאיכות חיים. יוסי שבו נחשב לאחד מראשי הערים המוערכים בשלטון המקומי בכלל ובליכוד בפרט. צבר הוא הישגים רבים והוכיח את יכולותיו הניהוליות והמנהיגויות שכה חסרות ברמה הארצית.

 

 לליכודניק אמר: "אני מודע לכך שאולי אינני מאוד פעיל בקרב חברי מרכז המפלגה כיון שעד היום כל מעייניי ומרצי הושקעו בעיר נס צינה ובתושביה, אך לנוכח הנתק ששורר היום בין פעילי השטח לבין מנהיגי המפלגה, החל מראש הממשלה ועד השרים וסגני השרים, ולנוכח ההקצנה שחלה בקרב חברי סיעת הליכוד, אני מציג אלטרנטיבה שפויה, רצינית, מנוסה ואחראית. מאחורי שנים רבות של עשייה הן בזירה הצבאית והן בזירה האזרחית ועם הקבלות הללו אני פונה לחברי מרכז הליכוד בבקשה לתמוך במועמדותי".

 

 כששאלנו אותו אם הוא מודע לכך שמתחריו חורשים את השטח כל ימות השנה, פוגשים את חברי המרכז ואת פעילי השטח ומגייסים את תמיכתם, יוסי שבו השיב לנו: " נכון שלא הלכתי לחגיגות בר מצווה, בת מצווה, בריתות, חתונות ואירועים של חברי המרכז ואינני מה שנקרא "חיית שטח" אך אני מאמין כי חברי מרכז הליכוד, בבואם לבחור את ראשי מוסדות המפלגה, יבחנו את מצבה של הפלגה לאחר עזיבתו של משה כחלון וחברי הכנסת הוותיקים, יקשיבו לקולות העולים מהשטח שחש ובצדק כי ראש הממשלה שלנו, השרים וסגני השרים מנותקים ממנו, יתבוננו במפלגות המרכז הנושפות בעורפו של הליכוד ומאיימות לרשת אותו ויחליטו מי האדם הנכון לעמוד בראש מרכז המפלגה על מנת להצעידה למקום שפוי יותר, אחראי יותר ופרגמטי יותר".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיכול ותיקים או מייסדים מסכלים ?

אריק זיו ויזר

אברהם אילון הציג מועמדותו לחבר בוועדת החוקה

אלי חזן

מדברים עם השטח

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף קרית אתא

אריק זיו ויזר

מזכירות הליכוד החליטה מפקד הארגזים יוצא לדרך/ מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

להחזיר את הליכוד לליכודניקים

אלי חזן
דילוג לתוכן