25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

ראש ממשלה מזרחי מתי?

ממשלת טיק טוק, קרעי לויאלי,  הרצוג והסכם מדיני, הנפילה של איילת, אור יהודה שוחררה, ראש ממשלה מזרחי מתי ?, מי יחליף את שאשא ביטון.
סגר – יוק
אסור להגיע לסגר. אנחנו מחוסנים ואין סיבה להטיל סגר. החלטה על סגר היא החלטה פוליטית בלבד וזאת מכיוון שהסגר מתוכנן רק לחגים כדי ליצור הסתה נגד החרדים. הרי בריטניה פתחה את המדינה, אז מה הבעיה אצלנו? הבעיה בהנהגה. כאשר יש בקרב שרי הממשלה מכחישי קורונה ומפירי כללים אז יש בעיה בהנהגה. 
 
קחו למשל את שר החוץ שלא משתתף בדיוני וועדת הקורונה כי זה לא חשוב. הוא גם נראה בנתב”ג ללא מסיכה. יועצי בנט בעצמם נתפסו ללא מסיכה במסדרונות הכנסת. הם  סיפרו ששכחו לשים. בכנסת עצמה יש זלזול גדול במיוחד מנבחרי ציבור וזה משליך. כאשר העם רואה ששר האוצר ושר החוץ לא ממש מתעניינים בקורונה אז זה מקרין החוצה. 
תקשורת מכילה
חוץ מאיילה חסון כל העיתונאים הפכו לשופרי הממשלה הבזויה הזאת
מכילים כל התנהלות שלא בתקנים. משלחת יש עתיד למרוקו מלאה בעסקנים מפלגתיים שנוסעים ע”ח הציבור כולל ח”כ שנוסע לא לפי הכללים.
ובתקשורת שקט. נציגי הממשלה לא שומרים אפילו על כללי הקורונה  ונוסף  שרי הממשלה לא נותנים דוגמא, בקבינט הקורונה אין נוכחות של הבכירים כמו לפיד וליברמן הטענה שלהם הם סומכים על הפקידים, אבל אותם פקידים מנסים ליצר משמעת כדי למנוע סגר , אבל השרים לא מוכנים לבצע מה שהפקידים אומרים.
השופורות בתקשורת מתיישרים עם הקו של בנט שאין קורונה – יש דלתא ומנגד קוראים לנו להתחסן נגד קורונה.
איך העיתונאים יכולים להסתכל במראה.
הם פשוט משת”פים למות אזרחים בקורונה.
 
קרעי לויאלי 
‘ידיעות’: בכיר בקואליציה הציע לח”כ קרעי תפקיד בכיר בתמורה לעריקה. קרעי השיב: “אם אתה מציע לי אחי, כנראה שאתם ממש, אבל ממש, נואשים. גם אם תציע לי ראש ממשלה חלופי, אני לא נכנס לממשלה האנטי ציונית ורודפת היהדות הזו”. 
 
מייק הרצוג
אין ספק שמייק איש טוב  אבל בנט נפל בפח שוב. מייק הוא איש הקשור לשמאל והיה מי שהוביל עם לבני למשא ומתן עם הפלסטינים. ולכן, השילוב של לפיד והרצוג בהכנה של תוכנית מדינית עם הפלסטינים תהייה אחת המשימות של מייק הרצוג.  המטרה : תוך מספר חודשים הסכם עם הפלסטינים, ופינוי מאחזים ביש”ע.
בנט מאכזב אפילו את אלו שתמכו בו. איך הגדיר אותו אחד מתומכיו? ראש ממשלת טיק טוק.
והוסיף זה לא שאצל נתניהו לא היו שרים שעשו שטויות אבל בסוף היה נתניהו שלקח אחריות. בנט נראה באמת כמו מי שמובל ולא מוביל. מעניין שהמרחק בין היכולת לדבר והוכחת יכולת הביצוע הוא גדול.
 
הנפילה של איילת 
איילת שקד נפלה השבוע כאשר נפלט לה שאנחנו צריכים להכיל את החולים והמתים, אמירה רעה ולא טובה.
האמירה משקפת לחלוטין את אוזלת ידה של ממשלת עבאס, לפיד ובנט. כשהיו באופוזיציה דיברו על מדינות כמו סינגפור.  בנט דיבר על התנפלות על ערים אדומות – סגירה של כל עיר בנפרד. זה היה נשמע טוב אבל לא בא לידי ביצוע. לזכותה של איילת יש לומר שהיא כבר מהשבוע הראשון הייתה השרה היחידה שדיברה על גל הקורונה. אבל חולשת ימינה, כמו שהזכרנו כבר, היא שאין לה יכולת לשלוט. זאת הבעיה של מי שמוכן להיות מריונטה של שאשא ביטון ומירב מיכאלי.
 
הזוי אבל ראש ממשלה יוצא לחופש בשיא גל קורונה. אולי נוציא את בנט לחל”ת ואז יהייה יותר בטוח.
 
אילת 
מסתמן כי הליכוד יכל לנצח את הבחירות באילת , חבל פשוט שבכירי הליכוד לא ירדו לאילת .
אין ספק כי אם הליכוד היה לוקח יותר ברצינות את המירוץ של גבי קדוש ברור היום בדיעבד כי היה אפשר לנצח את אילת. 
 
סניף אור יהודה
השבוע היה מאבק על תפקיד יו”ר סניף אור יהודה, התמודדות הייתה בין דודו הלוי בתמיכת איציק דדוש מול משפחת מושיוב. למעשה, אלכס מושייב – האח של יחיאל מושייב – שתמך בסער
אך התוצאה הייתה ברורה. סניף הליכוד באור יהודה אמר עד כאן ותם עידן משפחת מושייב בהנהגת הסניף. 
 
ראש ממשלה מזרחי מתי?
אין מזרחי שלא ראוי לשום תפקיד, אבל כמו שח”כ אוחנה אומר לא בוחרים בגלל שאת/ה הומו, אישה , מזרחי, בוחרים אותך בגלל היכולות שלך, ולכן לכל נבחרי הליכוד יש לומר : תחשבו כמה מינויים של אנשי ליכוד אתם עשיתם, תראו את הממשלה הנכנסת ממנים בלי בעיות, וכן אם יש חוק אז תשנו אותו, הגיע הזמן שתעבדו ביחד בעתיד בנושא המינויים. וכן רק כאשר תמנו הרבה חברים יהיו לכם שותפים לביצוע המדיניות שלכם.
 
שאשא פאקה-פאקה 
בכיר בתקווה חדשה  אמר כי התנהלותה של שאשא ביטון גורמת נזק לממשלה ולתקווה חדשה וכי מסתמן כי אחרי שהתקציב יעבור יהיו שינויים באיוש התפקידים ולא מן הנמנע שנראה שר אחר במשרד החינוך.
הערכה שלי היא שהאוזר או שרן השכל המקורבים לסער מועמדים להחליף את שאשא. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גדי אריאלי שכחו אותי במצודה?! – יומן פוליטי- אריק זיו

אריק זיו ויזר

הקואליציה הנדרשת : זה או אנחנו או הם

אלי חזן

האוזר ממשיך אין מחליף

אריק זיו ויזר

תל אביב עולה ירושלים נמחקת בליכוד

אריק זיו ויזר

שגלילי פגש את פילבר

אריק זיו ויזר

מי הרעיל את אובמה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן