22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

ראש הממשלה התערב – המתנ"ס בקריית שמונה ניצל

ככה בדיוק מסייעים לפריפריה. ככה בדיוק מקיימים פעילות חברתית. בערוץ 2 לא תשמעו על כך, בינתיים.

"במשך שנים, מתנ"ס קריית-שמונה היה ה"בסיס" לאירועי תרבות בעיר הצפונית – חוגים, מועדון לִקשישים, ולעיוורים, כל אלו פעלו מתוך המבנה. אלא ששנים של שקט ביטחוני הסיטו את תשומת הלב מהעיר, ובמקביל החובות הכספיים צמחו – מה שהוביל בסוף השבוע לסגירתו של המוסד". זו הייתה הפתיחה של הכתבה בערוץ 2 שתיארה את סגירת המתנ"ס, הספרייה והיכל התרבות בעיר. הכתבה מן הסתם כיוונה כלפי הממשלה, אולי הכתב קיווה לעזור בצורה שבה נדבנים יסייעו למקום.

 

לפני שבועיים דיווחנו בליכודניק כי סגן ראש העיר מהליכוד יגאל בוזגלו הגיע לכנסת כפי שהוא אמר לנו "להביא תוצאה". הוא סיפר כי שר החינוך גדעון סער היה נלהב לסייע. והנה, שבועיים עברו והממשלה, בתערבות ראש הממשלה, עומדת לאשר ביום ראשון הקרוב הצעת מחליטים ולפיה יועברו שישה מיליון שקלים לטובת העניין.

 

הפעם מוכרחים לציין כי הליכוד "הביא תוצאות". סביר להניח שכתבה נוספת בערוץ 2 לא תיעשה על כך. אולי אני טועה? הלוואי ואתבדה. מה שכן, ראש הממשלה והליכוד ממשיכים לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברדוגו משרת ומתמודד עד הניצחון

אריק זיו ויזר

הזמנה לסדנה פוליטית

עינר אביב

אתר תנועת בית"ר

אריק זיו ויזר

תמלוגי-הגז: הפורום המשפטי למען א"י מתנגד לשימוש בשמו

אריק זיו ויזר

מקימים את האגף הליבראלי של הליכוד

אריק זיו ויזר

הקרחת של ברקת

ליכודניק
דילוג לתוכן