38.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

ראש בראש עם גלעד ארדן ועמיר פרץ

עימות טלוויזיוני בין השר גלעד ארדן מהליכוד לבין ח”כ עמיר פרץ מהמחנה הציוני בתכנית “פגוש את העיתונות” בערוץ 2. ארדן: “פעלנו ללא לאות למען המדינה”


 


השר גלעד ארדן מהליכוד השתתף בעימות “ראש בראש” בתכנית הפוליטית של רינה מצליח,”פגוש את העתונות” בערוץ 2 והיה נחרץ בדעתו באשר לקיום נסיעתו של ראש הממשלה נתניהו לנאום בפני שני בתי הקונגרס בראשית חודש מארס הקרוב. השר ארדן אמר שראש הממשלה נתניהו נוסע לנאום בארצות הברית משום שהוא יודע שישנה חשיבות רבה לנאום כזה ערב חתימת הסכם רע עם ממשלת טהרן.


” אני יודע שבוז’י וציפי מתנגדים בנחרצות לנסיעה של ראש הממשלה לארצות הברית בעת הזו אבל ידוע גם שהם אינם מבינים עד כמה ישנה סכנה מוחשית ליציבות האיזור באם טהרן תחזיק בנשק גרעיני. השמאל בראשות בוג’י וציפי נוהגים באופן מחפיר שהם מתנגדים לנסיעה החשובה הזו של ראש הממשלה.”


ח”כ עמיר פרץ מהמחנה הציוני, אמר שהוא מתנגד לנסיעתו של נתניהו לארצות הברית משום שאין לנאום של נתניהו כל יכולת לשנות משהו במרקם היחסים שנרקם בין המעצמות לבין טהרן. נתניהו לא צריך לנסוע לארצות הברית ואנו רואים שגם סגן נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן, לא יישב באולם מליאת הקונגרס בעת נאומו של נתניהו וזו פגיעה אנושה ליחסים בין שתי המדינות.


ראש הממשלה נתניהו פועל באופן בלתי ראוי שהוא טס לנאום בקונגרס תוך ניצול ציני של תקופת הבחירות בישראל. התפטרתי ממשלת נתניהו ואמרתי לו בשיחה ביננו שהתפטרתי בשל העובדה שהוא כשל בנושאים המדיניים והחברתיים. לא היה לי עוד אימון לשבת בממשלתו שגם נפלה חודש לאחר התפטרותי”.


השר גלעד ארדן לא נותר חייב והשיב לח”כ פרץ :” ממשלת נתניהו פעלה ללא לאות למען הכלכלה והחברה. העלנו את שכר המינימום ובעתיד הוא יהיה 5000 שקלים. הוספנו 25 אחוזים לשכר חיילי החובה בצה”ל. העתקנו את בסיסי צה”ל מהמרכז לנגב. חוקקנו חוקים חברתיים חשובים כמו הורדת תעריפי המים והחשמל לאזרחים. כל דבריו של עמיר פרץ ריקים מתוכן”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איך משכנעים אנשים להצביע מח”ל

ליכודניק

אביו של אילן אסל נפטר – ליכודניק משתתף בצערו

אלי חזן

תוצאות סקר ליכודניק למחוזות

אריק זיו ויזר

“רק צעקה תגיע” – אלבום כרזות המכון יצא לאור!

אלי חזן

“חוק הלאום כולל אלמנטים בעייתיים”

אלי חזן

יום הולדת ללילך גולדיס – ליכודניק שולח צרור ברכות

אלי חזן
דילוג לתוכן