24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ראשי סניפים מאזור מישור החוף נועדו השבוע בכדי לדון בענייני התנועה

מטרת המפגש שיזמה יו”ר סניף רעננה הייתה לדון בענייני התנועה העומדים על סדר היום. בין היתר עלה הצורך בליכוד השורות ויצירת שיתוף פעולה בין ראשי הסניפים. נושאים שעלו: פריימריז לראשות התנועה,הנפת הדגל החברתי, השבת הכוח לחברי מרכז הליכוד, צעירי התנועה, יצירת המשכיות למפגשים מסוג זה ואף הרחבת מעגל המשתתפים בעתיד

 

יושבת ראש סניף רעננה, רחלי בן ארי סקעת, יצאה השבוע ביוזמה מבורכת וכינסה בסניף הליכוד ברעננה רשימה מכובדת של ראשי סניפים מאזור מישור החוף. מטרת המפגש הייתה סוג של סיור מוחות בין ראשי הסניפים שדנו בעניינים החמים העומדים על סדר היום בתנועת הליכוד. בן ארי סקעת מצאה לנכון ליזום מפגש מסוג זה מאחר והייתה סבורה כי יש מקום ליצור שיתוף פעולה רחב יותר בין ראשי הסניפים דבר אשר יטיב עם הסניפים ופעילותם. לדבריה היו ראשי סניפים שלא הכירו האחד את השני, דבר אשר לא יעלה על הדעת. בן ארי סקעת המכהנת בתפקידה כיו”ר סניף רעננה זו השנה השלישית רואה בהתכנסות כלי אשר יש בכוחו לשמש כגוף מייעץ ומקום להעלאת רעיונות לקידום ערכי התנועה ומדיניות אליה שואפים ראשי הסניפים.

מהנושאים המרכזיים אשר נדונו במפגש היה נושא הבחירות לראשות התנועה שטרם נקבע מועדם והשבוע נודע כי בתשיעי לנובמבר יועדו ראש הממשלה נתניהו וח”כ דני דנון יו”ר מרכז התנועה ויקבעו על תאריך לבחירות. במפגש של ראשי הסניפים לא התקבלה החלטה, אך היה רוב לקולות שקראו להחזיר את הכוח לחברי מרכז המפלגה בבחירות הפנימיות  מה שיביא עימו עלייה משמעותית בכמות המתפקדים למפלגה.

נושא נוסף שעלה על הפרק הוא נושא הצעירים במפלגה. בסוף החודש הקרוב יערכו הבחירות לתפקיד יו”ר צעירי הליכוד וישנה מגמת התעוררות בקרב צעירי התנועה, אך תמימות דעים שררה בין אלו  שנטלו חלק במפגש כי הפעילות איננה מספקת ויש לתת דגש על שילוב הצעירים נוספים בתנועה מה שיחזק אותה ויביא למוטיבציה ורוח חדשה של ערכים ואידיאולוגיה התואמים את החוקה עורכי תנועת הליכוד. המפגש היה תחת הכותרת הנפת הדגל החברתי מה שתואם את ערכי הליכוד ושימת דגש בנושא זה תביא להצלחת התנועה והעומד בראשה.

נכון לרגע זה נקבע כי בחודש הבא יערך מפגש נוסף בהרצליה כשהמטרה שעומדת לנגד עיניהם של המשתתפים שלקחו חלק במפגש  היא כי בעתיד יורחב מספר המשתתפים בדיונים וגם ראשי סניפים מאזור גוש דן יחברו ויגיעו למפגשים. היעד שהוצב הוא כי בכל חודש יארח את המפגש סניף שונה.

להלן רשימת שמות המלאה של ראשי הסניפים והפעילים אשר נטלו חלק במפגש:

צורי ג’אן, דודו מימון, שלמה אלמגור, ארנון מינס, אורי ג’אן, יעקב דקל, ברנרד גרינר, עמוס שרעבי, בני פדידה, יעקב ממן, מתי יצחק, אילן בדני, חיים פרידריך, לוי שמעון מימון, שלמה מדמון, ילנה זסלבסקי, חגית אלמגור, מיכאל רצון, יאיר דוידי, רותם ריעני, רוני גולן, יוסי והב, אלי ארביב, שלמה אוחנה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יריית פתיחה משמעותית במרוץ הפריימריז בגבעת שמואל

אריק זיו ויזר

חברים חוגגים יום הולדת לעומר שכטר

אריק זיו ויזר

ירושלים-אני נשבע!

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערו של מרדכי טאוב בשל מות אביו

אריק זיו ויזר

צוות התגובות של הליכוד יעמוד ח”כ אופיר אקוניס,חוטובלי,ורגב

אריק זיו ויזר

פורום מדברים מהשטח תוכניות ושינויים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן