29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
IMG_6977.jpg
הכנסת

ראשי המועצות ביש”ע “נתניהו מאבד את השלטון ללבני” נקודה

הפגישה התקיימה בחדר סיעת הליכוד בכנסת כ-10 ראשי ישובים מטעם הליכוד ביש”ע נפגשו עם ‘פורום שרינו’ של הליכוד. מדובר במפגש שאורגן ע”י ראש מועצת אפרת ודד רביבי אשר ביישובו לא ניתנו היתרי בניה למעלה מעשור שנים.

לישיבה הוזמנו כל שרי הליכוד אך הגיעו אליהם רק השרים יולי אדלשטיין, יובל שטייניץ ולימור לבנת וסגני השרים גילה גמליאל ואיוב קרא.

חברי הכנסת דני דנון, ואלקין זאב יו”ר הסיעה.

IMG_6977.jpg

רביבי התריע בפני השרים כי הליכוד מאבד את תמיכת תושבי יו”ש, “הליכוד הבטיח לתושבים בניה וההבטחה לא מומשה. התחושה היא שהליכוד שיקר את המתישבים. אנחנו נאבד את הבחירות הקרובות בגלל חוסר אמינות”. רביבי גם ציין כי הודעת ראש הממשלה על בניה בעקבות אירוע הטרור באיתמר היא שימוש ציני בפיגוע הרצחני. “הממשלה צריכה לתמוך בבניה ביהודה ושומרון ללא תלות ברצחנות הערבית. האם אנחנו אמורים להיות בני ערובה של הפלשתינים? למה הבניה צריכה להיות בתגובה לרצח ולא באופן יזום?”.

אנשי יש”ע מסרו בתום הדיון כי שרי הליכוד הביעו הזדהות עימם, הביעו צער על כך שלא כל שרי הליכוד הגיעו למפגש ואמרו כי הם מקווים שראש הממשלה יתעשת ויתחיל בתנופת בניה.

ערוץ 7

IMG_7002.jpg



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דו”ח מטות ערים: שרי ליכוד בזינוק

אריק זיו ויזר

ריבלין: מחברים את הציבור לכנסת

אריק זיו ויזר

לראשונה: הממשלה תחויב להשתתף במימון מאגרי תרומות מח עצם

אריק זיו ויזר

“לא אשתתף בטקס הפתיחה של האולימפיאדה המחייב אותי לחלל את השבת”

אריק זיו ויזר

רוני צוברי מנהיג העוזרים החדש

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת: מידע מגויס מוביל להכרעות מגויסות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן