19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

“ראוי כי כל אזרח ותיק בישראל יזכה לחיות איכות חיים טובה”

“הפעילות החברתית, פעילות הפנאי והעשרה של בני הגיל השלישי, הינה חשובה ביותר. יסכימו כל היושבים כאן כי פעילות זו שומרת על מוראל גבוה, על שימחת החיים ועל איכות חיים טובה. וראוי כי כל אזרח ותיק בישראל , יזכה לחיות איכות חיים טובה”, כך אמרה אמש ס’ השר לענייני גמלאים, ד”ר לאה נס, אשר ברכה כאלף גמלאים במהלך ארוע הסיום של הגימלאידה ה-4 בסינמטק בחיפה.
מעמד סיום הגמלאידה סיים שלושה ימים עמוסי פעילות תרבותית בהם השתתפו אלפים מוותיקי חיפה. עוד הוסיפה ס’ השר ד”ר נס שהייתה אורחת הכבוד בארוע כי: “יש בישראל 750 אלף איש המוגדרים “בני הגיל השלישי”, האזרחים הוותיקים בישראל. אתם “האבות המייסדים” של מדינתנו, תודות לכם אנחנו כאן היום ולכן יש לנו זכות וחובה לדאוג לרווחתכם ולזכויותיכם ויש הרבה מה לעשות. רוב רובה של אוכלוסיה זו- כתשעים וחמישה אחוזים חיים במסגרת סביבתם הטבעית בקהילה. לכן המשרד לענייני גמלאים משקיע רבות במגוון פעילויות העשרה ותרבות הספורט והפנאי המיועדים לקשישים החיים בקהילה.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גולת הכותרת של גילה גמליאל לציבור הצעירים

אריק זיו ויזר

בוגי : “מה שהיה לא יהיה”

אלי חזן

ט”ו בשבט בסניף הליכוד בחולון

אריק זיו ויזר

ומשרד החוץ עדיין ישן

אריק זיו ויזר

זכויות סטודנטים הורים עוגנו באופן רישמי בחוק

אריק זיו ויזר

אביעד ויסולי במכתב נגד מינוי שושני למנכ”ל משרד החינוך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן