22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

קשה לבנות קל להרוס

איציק דדוש, חבר ותיק בתנועה, עם תחושות אישיות על המצב

קשה לבנות קל להרוס, זאת אימרה ידועה שמשתמשים בה כדי להוכיח מישהו על מעשיו. ואני לא רוצה להוכיח אני דואג… ומתברר שאף שר ואף חבר כנסת להוציא בודדים שאפשר לספור על חמשת האצבעות לא מעניין אותם מהנושאים החברתיים האמיתיים שרק הם קובעים  אם אנחנו למעלה או למטה אותם מעניין הכסא.  וביבי יכל לדבר על אירן כל יום כל דקה וכל שנייה העם לא רוצה ללכת עם כיסים ריקים.

 

עד כדי כך טוב לשרים במשרדם הממוזג שממלאים את פיהם מים ולא נלחמים למען העם?  אולי הם חושבים לעצמם שביבי ושטייניץ יעשו את כל הטעויות הפוליטיות האפשרויות  ואומרים לעצמם בסוף אני אהיה ראש ממשלה, ומה עושים עוד שרים וחבר כנסת  בנידון ? ממשיכים  לבלבל לי את המוח בשליחת אס אם אסים לנייד "אני ברדיו , אני בטלביזיה " עד שנמאס לי והחלפתי את מספר הנייד שלי . מה הם חושבים שאני ילד בן 15 מעריץ נלהב שרץ לכל תחנת רדיו וכל תחנת טלביזיה כדי לשמוע אותם?

ואיפה חברי הכנסת שכל תזוזה  שלהם מופיע בפייסבוק? ואיפה חברי הכנסת הגיבורים שהשביתו את הוועידה? מה השקט הזה, הליכוד זה לא רק איו"ש.

יושבים כחלון, חיים כץ, וישראל כץ ומביאים הצעות ותוכניות כדי להטיב עם העם ופלוק, בשנייה מישהו  בא והורס את הכל!!!

היריבים ממפלגות אחרות אומרים לי איציק, אתה לא מתאים לך הליכוד,  אתה חברתי מידי,,, ואני לא רוצה לענות להם את המשפט הבא כי זה פדיחה לליכוד: "אם לא היו מאות אנשים כמוני בליכוד העם היה מזמן פושט יד בתחנות המרכזיות של הערים". או ההיפך הליכוד לא היה בשלטון.

לפני שבועיים קיבלתי סרטון מדהים מהשר ישראל כץ על ההשקעה והעשייה שלו  בכבישים, שלחתי אליו מייל חזרה וכתבתי לו שזה ג'ינגל מצוין לבחירות הבאות.  אבל,,, מה  זה שווה עכשיו לעומת ילד רעב, , קשישים רעבים,, זוגות צעירים בלי משכנתא, ילדים בלי קורת גג קבועה , בתי חולים  + עכברים וג'וקים,,,,

מה שווים היום כחלון כץ את כץ ? עכשיו להיכן שאני הולך העם מקלל את נתניהו. כן מקלל ואת זה לא שמעתי בעבר בתדירות גבוהה כזאת!  וזה מזכיר לי ימים אפלים של קרב על כל קול ובסוף נפילה לתהום.

לסיום יש לנו חבר כנסת שאני מאוד מחבב צעיר נמרץ שעושה הכול כדי להגן על התנועה שלנו והוא עושה את עבודתו נאמנה ובצורה יוצאת מן הכלל קוראים לו אופיר אוקוניס ואני שואל כמה אפשר להעמיס על האיש הנפלא הזה  שיצא ויגן על נתניהו ועל הליכוד בתקשורת ? על הגזירות הרעות האלו אי אפשר להאשים את אף אחד רק אותנו .

ד.א . הרגע שמעתי שהדלק עולה ב-45 אגורות יופי נחמה חלייה בניילון!

איציק דדוש



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חוט הדמיון בין נגורנו-קרבאך וסברה-ושתילה

מנדי ספדי

פרשת ראה – הברכה והקללה תלויים באדם

אלי כהן

מהפכה שתוצאותיה נחרצו מתחילתה

מנדי ספדי

ישראל והעולם המוסלמי: היחסים כחצי סהר

אלי חזן

"המטרה שלנו היא להביא את המדינה חזרה ללבנון "

אריק זיו ויזר

מצדיעים לאשת הברזל

אלי חזן
דילוג לתוכן