26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

קרא: “שלום נעשה רק עם מי שרוצה שלום”

כך אמר סגן השר לפיתוח הנגב והגליל, ח”כ איוב קרא, שנטל חלק בפאנל פוליטי שהתקיים בבית הספר התיכון “שחקים” בנהרייה בנוכחות כ-500 תלמידים וצוות ההוראה והנהלת בית הספר וייצג את תנועת הליכוד מול נציגים של תנועות “עבודה”,”יש עתיד”, “הבית היהודי” ו “מרצ”

 

סגן השר אמר לקהל הנוכחים: ” רק תנועת הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו תשמור מכל משמר על כל שטחי יהודה ושומרון ולא תיתן לאיש להתדיין על החזרת ישובים לידי אבו מאזן והחמאס. שלום” אמר סגן השר,  “עושים עם אויבים אך ראינו כיצד אהוד אולמרט ניסה לעשות הסכם שלום עם אבו מאזן והגיש לו במגש של כסף את ירושלים ואת 98 אחוזים משטח ואבו מאזן לא מצא לנכון לחתום על ההסכם. התנגדתי בחריפות לנסיגה מחבל עזה ואמרתי שזה יביא טרור על ערי ישראל וצדקתי משום שראינו שיממה לאחר הנסיגה החד צדדית של אריק שרון החל ירי מאסיבי של טילים לעבר יישובינו. אין כל טעם לנהל מו”מ עם מחבלים שרוצים רק להחריב את המדינה היהודית ולהקים במקומה ארץ איסלמית.”

 

בתגובה לדבריו של נציג מרצ בדיון, כאילו הליכוד מונע מספינים ומונע הסכמי שלום עם הפלשתינים והסורים אמר קרא: “אתם במרצ מפלגה הזויה. פשוט הזויים.אין לי מילה אחרת לומר פרט להזויים.אתם רואים כיצד הנשיא הסורי טובח ללא הרף בבני עמו ועד כה ישנם כ-80000 הרוגים מהירי שלו אל מרכזי אוכלוסין בסוריה ועם מנהיג כזה מטורף אתם חפצים בשלום??. גם בצד הפלשתיני אין כל טעם להגיע להסכמים משום שהם יופרו דקה לאחר שיחתמו עליהם ונראה את החמאס יורה טילים לכפר סבא ורעננה. אין לעשות שלום עם אלה הבאים להורגך. שלום עושים עם עם שרוצה שלום כמו שהיה במצרים בשנת 1978 וכמו שהיה עם ירדן בשנת 1994. מעולם לא היתה מדינה לעם הפלשתיני כך שישראל אינה צריכה לתת להם מתנות. אני המום מהגישה של מנהיגת מרצ,זהבה גלאון,לפיו נתניהו מונע הסכמי שלום במזה”ת ורק בגללו אין שלום ופיוס בין העמים. אני לא יהודי.אני דרוזי ואני רואה את הנאיביות של היהודים הללו במרצ ובעבודה שרואים לנגד עיניהם אנשי שלום ברשות הפלשתינית ואינם מבינים שהם אינם חפצי שלום. כמי שבקי בשפה הערבית אני שומע את הנאומים שלהם בערבית ומצטמרר כולל אבו מאזן שבערבית אינו מוכן להגיע לסוף סכסוך. אבו מאזן רוצה את ירושלים ואת אריאל כדי שיוכל לשלוט שם החמאס. אני חושב שאנשי מרצ מעוררים גיחוך ולעג והם רואים שהציבור אינו קונה את השטויות שלהם והם ממשיכים לומר שהליכוד הוא סרבן שלום וזה שקר גס כי הליכוד היא תנועה מפוכחת שרואה לנגד עיניה את מבצע עמוד ענן ואת היכולת הרקטית של החמאס ולכן ישנה חובה על מדינה ריבונית להגן על אזרחיה מפני התחמשות של האויב המר הזה שנקרא חמאס עזה”.

 

סגן השר איוב קרא זכה למחיאות כפיים סוערות בקהל הצעירים שחלקם מתגייס לצה”ל בשנה הבאה.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אם אסד יפגע בדרוזים בסוריה – לא נשב בחיבוק ידיים

אריק זיו ויזר

פיתרון היסטורי לבעיית החמשל במגזר הדרוזי

אלי חזן

סגן השר קרא בועידת הנגב : להשוות את חמאס לפרעה בהנחתת עשרת מכות חדשות”.

אריק זיו ויזר

“לפי הערכתי הליכוד-ביתנו יזכה ב-42 מנדטים”

אלי חזן

המלצה: סגן השר קרא בשישי אצל יענקל’ה מנדל

אלי חזן

שיתוף פעולה אקדמי עם ירדן : ההצלחה של סגן השר איוב קרא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן