20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

קרא: “לא אשב בממשלה שתחדש הקפאה”

 זאת הצהיר סגן השר ח”כ איוב קרא שהיה אורח הכבוד בכינוס הגדול השני שאירגנה סנדרה רג’ואן בסניף הליכוד בירושלים.

קרא אמר עוד כי ההקפאה בבנייה ביהודה ושומרון בוצעה עקב הרצון להתחיל תהליך שלום, ולאחר שהוברר שאין כל סיכוי לכך, אין גם כל הצדקה להמשיך בהקפאת הבנייה. “יש לחזק את ראש הממשלה כדי שיעמוד איתן על עמדותיו”, אמר סגן השר, “אולם כדרוזי אני מאמין בדברי הנביא יתרו שהורה לנו לשמור על האדמה המקודשת של ארץ ישראל עבור עם ישראל, ולכן אסור לנו לוותר שוב, שכן כל ויתור נוסף משחק לידי אויבי ישראל.”

 

סגן השר קרא הזכיר שהיה בזמנו ממובילי המתנגדים בליכוד לגירוש מגוש קטיף ולכן הוא מבקר היום את מדיניותו החד צדדית של הנשיא חוסיין אובמה.

הוא סיפר שלא מכבר היה בביקור בבית החולים איכילוב בתל אביב, שם השתהה במיוחד במחלקת ילדים המטפלת בילדים ערבים מעזה, והוברר לו שכל חודש קולטים שם כמאה ילדים ערבים. ” לנו יש בעזה ילד אחד שאני חושש מאוד למצבו ובריאותו, בעוד שאנחנו מחזירים לעזתים מאה ילדים בריאים כל חודש. ודברים כאלה לא מתפרסמים בתקשורת שמפרסמת דוחות שיקריים המציגים אותנו כאומה אכזרית”.

 

סנדרה רג’ואן אמרה בכנס ששמו של סגן השר קרא הולך לפניו כאיש אמין הדבק בעקרונותיו ועם זאת גם משתדל להידבר עם מנהיגים ערבים באזור כדי לנסות ולהרגיע את האווירה. סנדרה הזכירה את מאבקו של קרא לפתיחת המעבר של כפר רג’ע, כדי למנוע חלוקה שרירותית של הכפר השוכן על גבול לבנון וסוריה. רג’ואן אמרה עוד כי חשוב לחזור להידברות, אבל כל עוד אין שיחות ישירות אסור להמשיך בהקפאת הבנייה ביו”ש. היא קראה לחזק את הממשלה סביב ירושלים, שכן מירושלים יבואו כוחנו ואחדותנו ומאחדות ירושלים יבוא גם ביטחוננו.

 

בכנס שאירגנה סנדרה רג’ואן, בסיועו ועידודו של מזכיר הסניף יששכר בנדיקט, נכח בין השאר ד”ר עמנואל נבון, מרצה בכיר באוניברסיטת תל אביב. בלטו גם בנוכחותם פעילים בולטים רבים של תנועת הליכוד שהגיעו לא רק מירושלים, אלא גם מכל רחבי הארץ, כדי לתמוך במועמדותה של סנדרה רג’ואן לכנסת, ביניהם גם יואב דבוש מסניף עמק לוד, שבח שטרן ונתן אנגלסמן מיו”ש; ובמיוחד יש לציין את הנוכחות הערה והנלהבת של צעירים וצעירות, בראשם אריאל מורלי, מראשי ומייסדי תא “לביא” באוניברסיטה העברית, מנכ”ל מועצת ירושלים רבתי, וכן גם גסטון סיידמן, מראשי הצעירים שעלו מאמריקה הלטינית וסמנכ”ל המועצה.

מורלי ציין בכנס את הפעילות האינטנסיבית של צעירי תא לביא באוניברסיטה העברית המובילים את הפעילות הצעירה של הליכוד לא רק בירושלים, עקב הקשר האמיץ שלהם עם צעירי הליכוד בכל האוניברסיטאות.מורלי ציין שצעירי השמאל באוניברסיטה מקבלים תמיכה כספית שוטפת חודשית, בעוד שהנהגת תא לביא חשה במגמה של הליכוד לייבש את השטח, מאחר שאין תִקצוב של מוסדות הצעירים. סגן השר קרא הבטיח לבדוק את העניין והצהיר כי הוא תומך נלהב בעידוד הפעילות בשטח.

 

כפי שידוע כבר לרבים – סנדרה רג’ואן מירושלים, בעלת ניסיון רב במישור הדיפלומטי וההסברתי, כבר הייתה מועמדת לכנסת הנוכחית מטעם הליכוד ואף זכתה לאהדה רבה ולתמיכה משמעותית, למרות שניהלה את המירוץ בכוחות עצמה בלבד והגישה מועמדותה ברגע האחרון ממש. הפעם החליטה האישה הצעירה הנמרצת והמרשימה לפתוח במירוץ זמן רב לפני אות הפתיחה. ואכן, פעילותה המרשימה כבר ניכרת מאוד ומעודדת את כל אלה השואפים שהליכוד יהיה למפלגה גדולה יותר, מובילה ומשפיעה יותר.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מארה”ב לכרמל באהבה

אריק זיו ויזר

לך בני… לך ותגן על אימא, על אחיך, על אזרחי מדינת ישראל

אלי חזן

“צריך להקים ועדה מייעצת לבחירת הרמטכ”ל שיכהנו בה שופטים ואלופים במיל’

אריק זיו ויזר

מאסד ועד איוב קרא

אלי חזן

רווחה אקטיבית

אלי חזן

רווחה אקטיבית

אלי חזן
דילוג לתוכן