26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

קרא הסיר הלוט מעל אנדרטת נספי הכרמל

"באתי לכבד ולהרכין ראש בכאב ויגון על 44 החללים שנפלו במלחמת המוסר הישראלי"

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל ח"כ איוב קרא אמר : " באתי לכבד ולהרכין ראש בכאב ויגון על 44 החללים שנפלו במלחמת המוסר הישראלי, כי לא ידעתי על עוד מדינה ששולחת טובי בניה להציל טרוריסטים אכזריים בבית הכלא מלהבות האש, כולנו מודעים שמחדלים מצטברים של ממשלות העבר העצימו את האסון, אך זה יהיה לא הוגן להושיט אצבע מאשימה כלפי מי מהממשלה הנוכחית שהחלה עוד לפני האסון להיערך לו".
סגן השר קרא הוסיף: " אני מצפה בערב יום השואה שהקהילה הבינלאומית לא תשאר אדישה למראות הזוועה שרואים יום יום בסוריה, ולשלוח מייד סיוע הומניטארי למפגינים הנצורים בדרעא ובמקומות נוספים, כמה אזרחים צריכים להיהרג עד שהמערב יתערב?, אני יוצא למפגש בטורקיה עם מנהיגים באופוזיציה הסורית לקבל מהם נייר עמדה שאעביר אותו לגורם אירופיי במטרה לתווך בין האופוזיציה למשטר, ואני תקווה שמאמצי התיווך יפסיקו את ההרג הפרוטאלי בסוריה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אייל דותן: "ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו"

אלי חזן

החזיר בן הביתה ?

אלי חזן

איוב קרא, על קוצים וקיצונים

אלי חזן

מארה"ב לכרמל באהבה

אריק זיו ויזר

אייל דותן: "ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו"

אלי חזן

פני הדרוזים לשלום

אלי חזן
דילוג לתוכן